Edupuikas CC7

Re: Edupuikas CC7

Postby edy333 » 24 May 2011, 16:20

Labāk līmeņrādi atstāj celtniecībai :D
Image Image Image
edy333
Redline achieved !!!
Redline achieved !!!
 
Posts: 1446
Joined: 29 Oct 2007, 12:17

Re: Edupuikas CC7

Postby Edupuiks » 24 May 2011, 21:48

nav koka rati 8-) patīkami stingrs es teiktu :-D

vienkārši vairāk jāpiedomā braucot pa patiešām nelīdzeniem bedrainiem ceļiem un sliedēm. tas dēļ pazeminātā klīrensa. uz nelīdzenas ntās reizes lāpītas šosejas zobus ārā nesita, tieši otrādi turēja labāk ceļu nekā mīkstās stock atsperes.
Honda Accord CC7 2.0 '95

!!! pārdodu EJ6 detaļās !!!
User avatar
Edupuiks
LHK biedrs
LHK biedrs
 
Posts: 4245
Joined: 17 Sep 2007, 08:46
Location: Rīga, IĻĢUCIEMS <->Rīgas raj., Ropaži

Re: Edupuikas CC7

Postby Edman » 25 May 2011, 08:13

sākumā jau bijis baigi labi zems :twisted:
Image
Lexus GS400
Honda Civic hatch EG4[Rally]
Civic EJ2
User avatar
Edman
spamer trying to get 1000 ?
spamer trying to get 1000 ?
 
Posts: 1035
Joined: 30 Sep 2007, 13:24
Location: Liepāja

Re: Edupuikas CC7

Postby Edupuiks » 25 May 2011, 08:19

Edman wrote:sākumā jau bijis baigi labi zems :twisted:


haha, tieši vakar atcerējos, ka Edmans savējo akordu nosēdinājis tikpat zemu kā man bij pirmajā mēģinājumā. un pie tam ar tādu pa lauku ceļiem vālē. Tu esi kreizīīīīīīī :mhihi: Tavam akordam noteikti visa apakša kā ar smilšpapīru noberzta :-D
Honda Accord CC7 2.0 '95

!!! pārdodu EJ6 detaļās !!!
User avatar
Edupuiks
LHK biedrs
LHK biedrs
 
Posts: 4245
Joined: 17 Sep 2007, 08:46
Location: Rīga, IĻĢUCIEMS <->Rīgas raj., Ropaži

Re: Edupuikas CC7

Postby Edman » 25 May 2011, 08:30

man pa lauku ceļiem reti sanāk braukt, pārsvarā asfalts kautcik normāls :D Esmu pat ar savu mežā braucis ar 4 cilvēkiem mašīnā, viss štokos, pāris sitieni bija bet tas tā :-D gribās jau vēl zemāk, bet laikam jau nevarēs, amji itkā atļauj vēl, bet tad par guļošiem jaaizmirst :-D
Image
Lexus GS400
Honda Civic hatch EG4[Rally]
Civic EJ2
User avatar
Edman
spamer trying to get 1000 ?
spamer trying to get 1000 ?
 
Posts: 1035
Joined: 30 Sep 2007, 13:24
Location: Liepāja

Re: Edupuikas CC7

Postby Edupuiks » 25 May 2011, 08:34

man jau liekas, ka nosēdinot tik zemu amis jau vispār tikpat kā nepašī. gājiens tur ļoti maziņš paliek. tā kā man ir tagad, tas vēl liekas komfortabls augstums - amītis pilda savas f-jas.
Honda Accord CC7 2.0 '95

!!! pārdodu EJ6 detaļās !!!
User avatar
Edupuiks
LHK biedrs
LHK biedrs
 
Posts: 4245
Joined: 17 Sep 2007, 08:46
Location: Rīga, IĻĢUCIEMS <->Rīgas raj., Ropaži

Re: Edupuikas CC7

Postby dev_hdd » 25 May 2011, 09:27

Edupuiks wrote: - amītis pilda savas f-jas.

.... regulāri ar štoku atsitoties pret kameras (amrtizātora gaisa/eļļas kamera) galu :-D
In Da Honda Sound ....
*Prelude IV gen. H22A JDM, 200hp, LSD
*Daily car FR-V '06 N22A1

My Prelude Story
Smilšu strūklas pakalpojumi, restaurācijas darbi
User avatar
dev_hdd
Built, not bought.
 
Posts: 4556
Joined: 16 Oct 2007, 21:58
Location: Riga/Madona

Re: Edupuikas CC7

Postby Edupuiks » 25 May 2011, 09:30

tam ir domāta atsitējgumija un cietā atspere, un līdz galam amis nostrādā tikai tad, ja ieliec pa smago dziļā bedrē, kas NENOTIEK REGULĀRI, ja piedomā pie braukšanas stila :-D
Honda Accord CC7 2.0 '95

!!! pārdodu EJ6 detaļās !!!
User avatar
Edupuiks
LHK biedrs
LHK biedrs
 
Posts: 4245
Joined: 17 Sep 2007, 08:46
Location: Rīga, IĻĢUCIEMS <->Rīgas raj., Ropaži

Re: Edupuikas CC7

Postby Edupuiks » 25 May 2011, 09:36

starp citu, intereses pēc. moš kāds var pastāstīt kā tur īsti ir ar sēdināšanu un speciāliem amortiņiem. ja autiņu nosēdina, stock amis nosēžas līdzi, tātad vislaik atrodas saspiestā veidā un tāpēc samazinās tā efektīvais gājiens. bet kā tad uzbūvēti tie amortiņi, kurus pielieto sportā kopā ar regulējamām atsperēm? princips tak tāds pats, nosēdina auto ar vītnes palīdzību pazeminot atsperes pozīciju. kāda regulācija ir tiem sporta amortiņiem pie sēdināšanas? :-k
Honda Accord CC7 2.0 '95

!!! pārdodu EJ6 detaļās !!!
User avatar
Edupuiks
LHK biedrs
LHK biedrs
 
Posts: 4245
Joined: 17 Sep 2007, 08:46
Location: Rīga, IĻĢUCIEMS <->Rīgas raj., Ropaži

Re: Edupuikas CC7

Postby sirmais » 25 May 2011, 09:38

Edupuiks wrote:
sirmais wrote:
Edupuiks wrote:NEXT to DO ir iegādāt regulējamo camber kitu priekšai
Image

un iepirkt garākas skrūves un šaibas, lai pēc pakaļas asperu uzstādīšanas var saregulēt sagāzumu.

ceru, ka ar manis ieplānoto metodi ar līmeņrādi pret bremžu diska centru izdosies tur kauko noregulēt... 8-[

moš kādam ir labāki ieteikumi ka noregulēt sagāzumu :?:


tikai tev vajag šādu: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/SPC-SPEC ... ccessories
nevi kā tu tur iepostējis.


un kapēc Tu domā, ka man VAJAG tieši tādu kā Tu vēlies :-D

tak gan pirmie, gan otrie pilda vienu un to pašu funkciju, tikai atrodas svirai dažādos galos. vienvārdsakot sagāzumu var noregulēt ar abiem. tikai mans variants ir lētāks.

Galvenais lai nav šādi: [video]http://www.youtube.com/watch?v=zAkUdumusQI[/video]
User avatar
sirmais
---
---
 
Posts: 321
Joined: 31 May 2007, 15:50
Location: Riga

Re: Edupuikas CC7

Postby BirkoWs » 25 May 2011, 09:51

Edupuiks wrote:starp citu, intereses pēc. moš kāds var pastāstīt kā tur īsti ir ar sēdināšanu un speciāliem amortiņiem. ja autiņu nosēdina, stock amis nosēžas līdzi, tātad vislaik atrodas saspiestā veidā un tāpēc samazinās tā efektīvais gājiens. bet kā tad uzbūvēti tie amortiņi, kurus pielieto sportā kopā ar regulējamām atsperēm? princips tak tāds pats, nosēdina auto ar vītnes palīdzību pazeminot atsperes pozīciju. kāda regulācija ir tiem sporta amortiņiem pie sēdināšanas? :-k

Sporta amīši (ar paredzētu augstuma maiņu) noteikti ir taisīti tā, lai zemākajā pozīcijā amītis pie normālas slodzes neatsistos pret gala pozīciju.
Stock amītis paredzēts stock gājienam jeb augstumam, nevis visu laiku būt pozīcijā, kādu stock gadījumā tas ieņem tikai trieciena gadījumā.
Kaut kur vecā sēdinājuma topikā bija atsauksmes, ka Hondas stock amītis var palikt bez izmaiņām, ja sēdina līdz 40mm.
Tie, kuriem sēdinājums ir lielāks par 40mm, pārsvarā veic vienu no 3 operācijām:
1 - maina amīšus uz īsākiem/sporta utt...
2 - uztaisa glāžu padziļinājumus.
3 - saīsina amīša stieni.

Es atstāju stock amīšus un tiem saīsināju štoku (ja pareizi atceros, tad saīsināju par 5cm).
User avatar
BirkoWs
LHK biedrs
LHK biedrs
 
Posts: 4118
Joined: 15 May 2006, 12:29
Location: Riga/Iļguciems

Re: Edupuikas CC7

Postby Edupuiks » 25 May 2011, 11:15

sirmais wrote:Galvenais lai nav šādi: [video]http://www.youtube.com/watch?v=zAkUdumusQ[/vide]


visas tās baļačkas ir ārstējamas :-D

#1 skrūves var paņemt ar lielāku diametru
#2 bukses var nomainīt pret citām un tad moš arī skrūvi nevajadzēs mainīt - un man liekas, ka šamējam tas camber kits vispār pa 5$ pirkts ja jau bukšu vietā gumijas :mhihi:
#3 to tapu var apvirpot, lai pievelkas regulējamā daļa

viss pēc idejas pa lēto izdarāms 8-)
Honda Accord CC7 2.0 '95

!!! pārdodu EJ6 detaļās !!!
User avatar
Edupuiks
LHK biedrs
LHK biedrs
 
Posts: 4245
Joined: 17 Sep 2007, 08:46
Location: Rīga, IĻĢUCIEMS <->Rīgas raj., Ropaži

Re: Edupuikas CC7

Postby Edupuiks » 25 May 2011, 11:20

BirkoWs wrote:
Edupuiks wrote:starp citu, intereses pēc. moš kāds var pastāstīt kā tur īsti ir ar sēdināšanu un speciāliem amortiņiem. ja autiņu nosēdina, stock amis nosēžas līdzi, tātad vislaik atrodas saspiestā veidā un tāpēc samazinās tā efektīvais gājiens. bet kā tad uzbūvēti tie amortiņi, kurus pielieto sportā kopā ar regulējamām atsperēm? princips tak tāds pats, nosēdina auto ar vītnes palīdzību pazeminot atsperes pozīciju. kāda regulācija ir tiem sporta amortiņiem pie sēdināšanas? :-k

Sporta amīši (ar paredzētu augstuma maiņu) noteikti ir taisīti tā, lai zemākajā pozīcijā amītis pie normālas slodzes neatsistos pret gala pozīciju.
Stock amītis paredzēts stock gājienam jeb augstumam, nevis visu laiku būt pozīcijā, kādu stock gadījumā tas ieņem tikai trieciena gadījumā.
Kaut kur vecā sēdinājuma topikā bija atsauksmes, ka Hondas stock amītis var palikt bez izmaiņām, ja sēdina līdz 40mm.
Tie, kuriem sēdinājums ir lielāks par 40mm, pārsvarā veic vienu no 3 operācijām:
1 - maina amīšus uz īsākiem/sporta utt...
2 - uztaisa glāžu padziļinājumus.
3 - saīsina amīša stieni.

Es atstāju stock amīšus un tiem saīsināju štoku (ja pareizi atceros, tad saīsināju par 5cm).


bet saīsinot amim štoku sanāk, ka uzcelt atpakaļ vairs nevarēs pilnībā, jo štoks vairs neizdod...tas pats arī ar īsajiem amjiem. glāžu padziļinājumus manā variantā uztaisīt nevarēs dēļ amortiņu konstrukcijas.
Honda Accord CC7 2.0 '95

!!! pārdodu EJ6 detaļās !!!
User avatar
Edupuiks
LHK biedrs
LHK biedrs
 
Posts: 4245
Joined: 17 Sep 2007, 08:46
Location: Rīga, IĻĢUCIEMS <->Rīgas raj., Ropaži

Re: Edupuikas CC7

Postby dev_hdd » 25 May 2011, 15:07

sirmais wrote:Galvenais lai nav šādi: [video]http://www.youtube.com/watch?v=zAkUdumusQI[/video]


Smejies vai raudi šāds feils man personiski savulaik no ES, pārvirpoju bukšu centrus (izmaksas 2Ls par visiem) un braucu vēlšobaldien. Man arī tieši ar augšējo plauktu buksēm bij problēma labi ka tikai ar 4. Cik tagat ir sūtīti ES kiti tāda gļuka vairs nav.
In Da Honda Sound ....
*Prelude IV gen. H22A JDM, 200hp, LSD
*Daily car FR-V '06 N22A1

My Prelude Story
Smilšu strūklas pakalpojumi, restaurācijas darbi
User avatar
dev_hdd
Built, not bought.
 
Posts: 4556
Joined: 16 Oct 2007, 21:58
Location: Riga/Madona

Re: Edupuikas CC7

Postby Edman » 25 May 2011, 18:48

Edupuiks wrote:man jau liekas, ka nosēdinot tik zemu amis jau vispār tikpat kā nepašī. gājiens tur ļoti maziņš paliek. tā kā man ir tagad, tas vēl liekas komfortabls augstums - amītis pilda savas f-jas.



tapēc jau tiek noīsināti štoki un vītne padzīta tālāk, lai amim gājiens paliek.
Image
Lexus GS400
Honda Civic hatch EG4[Rally]
Civic EJ2
User avatar
Edman
spamer trying to get 1000 ?
spamer trying to get 1000 ?
 
Posts: 1035
Joined: 30 Sep 2007, 13:24
Location: Liepāja

PreviousNext

Return to Accord

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests

cron