
Edman wrote:sākumā jau bijis baigi labi zems
Edupuiks wrote: - amītis pilda savas f-jas.
Edupuiks wrote:sirmais wrote:Edupuiks wrote:NEXT to DO ir iegādāt regulējamo camber kitu priekšai
un iepirkt garākas skrūves un šaibas, lai pēc pakaļas asperu uzstādīšanas var saregulēt sagāzumu.
ceru, ka ar manis ieplānoto metodi ar līmeņrādi pret bremžu diska centru izdosies tur kauko noregulēt...![]()
moš kādam ir labāki ieteikumi ka noregulēt sagāzumu
tikai tev vajag šādu: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/SPC-SPEC ... ccessories
nevi kā tu tur iepostējis.
un kapēc Tu domā, ka man VAJAG tieši tādu kā Tu vēlies
tak gan pirmie, gan otrie pilda vienu un to pašu funkciju, tikai atrodas svirai dažādos galos. vienvārdsakot sagāzumu var noregulēt ar abiem. tikai mans variants ir lētāks.
Edupuiks wrote:starp citu, intereses pēc. moš kāds var pastāstīt kā tur īsti ir ar sēdināšanu un speciāliem amortiņiem. ja autiņu nosēdina, stock amis nosēžas līdzi, tātad vislaik atrodas saspiestā veidā un tāpēc samazinās tā efektīvais gājiens. bet kā tad uzbūvēti tie amortiņi, kurus pielieto sportā kopā ar regulējamām atsperēm? princips tak tāds pats, nosēdina auto ar vītnes palīdzību pazeminot atsperes pozīciju. kāda regulācija ir tiem sporta amortiņiem pie sēdināšanas?
sirmais wrote:Galvenais lai nav šādi: [video]http://www.youtube.com/watch?v=zAkUdumusQ[/vide]
BirkoWs wrote:Edupuiks wrote:starp citu, intereses pēc. moš kāds var pastāstīt kā tur īsti ir ar sēdināšanu un speciāliem amortiņiem. ja autiņu nosēdina, stock amis nosēžas līdzi, tātad vislaik atrodas saspiestā veidā un tāpēc samazinās tā efektīvais gājiens. bet kā tad uzbūvēti tie amortiņi, kurus pielieto sportā kopā ar regulējamām atsperēm? princips tak tāds pats, nosēdina auto ar vītnes palīdzību pazeminot atsperes pozīciju. kāda regulācija ir tiem sporta amortiņiem pie sēdināšanas?
Sporta amīši (ar paredzētu augstuma maiņu) noteikti ir taisīti tā, lai zemākajā pozīcijā amītis pie normālas slodzes neatsistos pret gala pozīciju.
Stock amītis paredzēts stock gājienam jeb augstumam, nevis visu laiku būt pozīcijā, kādu stock gadījumā tas ieņem tikai trieciena gadījumā.
Kaut kur vecā sēdinājuma topikā bija atsauksmes, ka Hondas stock amītis var palikt bez izmaiņām, ja sēdina līdz 40mm.
Tie, kuriem sēdinājums ir lielāks par 40mm, pārsvarā veic vienu no 3 operācijām:
1 - maina amīšus uz īsākiem/sporta utt...
2 - uztaisa glāžu padziļinājumus.
3 - saīsina amīša stieni.
Es atstāju stock amīšus un tiem saīsināju štoku (ja pareizi atceros, tad saīsināju par 5cm).
sirmais wrote:Galvenais lai nav šādi: [video]http://www.youtube.com/watch?v=zAkUdumusQI[/video]
Edupuiks wrote:man jau liekas, ka nosēdinot tik zemu amis jau vispār tikpat kā nepašī. gājiens tur ļoti maziņš paliek. tā kā man ir tagad, tas vēl liekas komfortabls augstums - amītis pilda savas f-jas.
Users browsing this forum: No registered users and 3 guests