pa brīvdienām uzstādīti coili arī uz pakaļas tilta. rezultāts mani neapmierina...

uz viļņiem pakaļa smagi lēkā, tā atspere priekš pakaļas piekares pa cietu. ir doma fleksēt stock atsperi un likt uz tā coila.
pie tam pakaļas amortiņiem ir mega garš štoks un sasēdinot līdz arkai, štokam paliek tik kādi 2cm gājiens līdz atsitējgumijai (kas ir saīsināta vairāk nekā uz pusi). līdz ar to paliek aktuāls jautājums par štoka saīsināšanu vismaz par 2cm, lai amis nestrādā vislaik gājiena pēdējā daļā.
tad nu jautājums, kā novirpot to galu? amortiņu tak ārā nejauks, bet kā virpā iestiprināt?un uzreiz pēc svētkiem kratoties pa sūdīgu ceļu beidzot atlūza tā izpūtēja truba pavisam. tieši pa vidu. visa caura kā siets. uz 1dienu jau bij sarunāts metināties. pirms svētkiem sapirkos arī ņeržas trubas 3m garumā un šorīt saņēmu savu akordiņu jau klusi murrājošu kā kaķēnu. jau kopš ziemas tik kluss nebij bijis. katalizatoru nafih izravēja (kā izrādās jau bij tukšs

), atstāja vienu rezonatoru un bosal parasto bunduli.
nu neko. tālāk jāsāk iepirkt šāras un vēl šis tas no piekares. un uz savirzi.