
Tad nu par visu no paša sākuma...
Tā, kā iepriekšējais auto bija nedaudz apskādēts un arī apnicis tika meklēts risinājums jaunāka auto iegādeij. Pēc draugu pozitīvā ieteikuma uzmanība tikka pievērsta arī Hondas markas automašīnām... apskatīta toreiz tika 5. paaudzes Honda Prelude (2.2 vtec) un pat atdzīta par vienu no galvenajiem kandidātiem uz iegādi, taču nejauši iekš http://www.ss.lv tika uzieta šī Accorda kupejas versija, lieki pat piebilst, ka par šada gada un izskata kupejām tobrīd neko pat nebiju dzirdējis, taču pēc šī auto apskates viedoklis par auto un Hondu kopumā tikaij uzlabojās un salīdzinot ar iepriekš apskatīto Preludi tas šķita daudz plašāks, vizuāli izskatīgāks un turklāt ar ādas salonu, kā arī virkni citām ekstrām, kuras nebija iepriekš apskatītajā Preludē, turklāt tas viss par apmēram to pašu cenu... par to kas īsti ir 2.2 un ar ko tas atšķiras no 2.0 man tobrīd nebija ne jausmas

Tā nu 2007. gada 22. janvarī tika iegādāta 2000. gada Honda Accord Coupe (Motors: F20B7, ar 147hp)

Tikko pēc pārakstīšanas



Un te jau nākamajā dienā - nomazgāta...


Pirmie uzlabojumi bija neliela auto audio (vēlak arī video) sistēmas uzlabošana...
Pēc nobrauktiem apmēram 6000km motoru piemeklēja defekts (skaidrojums nav īsti tehniski saprotams): nepietiekošas eļošanās rezultātā neizturēja kaut kāds stiprinājums, kā rezultātā sākās kloķvārpstas staigāšana horizontālā virzienā, kam sekoja tas, ka šī staigāšana radīja bojājumus motora blokā... defekts braucot izpaudās tā, ka auto slāpa un motors tika bremzēts tiklīdz tika izspiests sajūga pedālis, tāpat motors arī noslāpa pie silta motora neturot gāzi apmēram uz 1500 apgriezieniem

Sākumā, protams, tika labots esošais motora bloks izveidojot kaut kādu kronšteinu, taču prieki bija īsi... pēc nepilna mēneša vaina atkal atgriezās, jo šis kronšteins nebija izturējis un nu vienīgais saprātīgais risinājums bija motora bloka maiņa... Jauna bloka cena sastādija visaij iespaidīgu summiņu, tadēļ tika pieņemts lēmums meklēt citu motoru... Toreiz Latvijā neko atrast neizdevās, tadēļ meklēts tika Lietuvā, kur arī tika atrasts motora donors no eiropas tipa četrdurvju Accorda (motora kods: F20B6)
Bojātais motors F20B7... (stāv uz pārdošanu daļām vaij metāllūžņiem)

Tā brīža jaunais: F20B6 (arī nopērkams un bez defektiem)

Tālākās auto izmaiņas:
Izpūtēja gala (uzgala) maiņa no viena uz diviem,
Katalizatora izdegšana kam seko tā izņemšana,
Iegādāti 18 collu lietie diski,
Nokrāsoti bremžu suporti,
Novākta 2.0 zīmīte auto aizmugurē

Uzsūtītas sarkanās Hondas emblēmas (neorģinālās)

Auto tiek apgādāts ar GPS navigāciju... šaij gadījumā Tom Tom One XL, laij nebūtu lieki vadi GPS lādētājs tiek paslēpts zem priekšējā paneļa un tā ieslēgšanaij / izslēgšanaij ievietots slēdzis elkoņbalsta mantu kastē
Auto aizmugure un izpūtēja gali...


Tā, kā jaudas gandrīz nekad nepietiek un nepieciešamās 10 sekundes laij ieskrietos līdz 100km/h liekas daudz par daudz rodas ideja par turbīnas uzstādišanu... Diemžēl pēc zinošāku cilvēku teiktā uzstādīt turbīnu uz esošā F20B6 motora nav īsti iespējams un, ja arī to izdarītu motora mužs varētu nebūt pārāk ilgs, taču, tomēr velme jaudu iegūt joprojām no prāta neiziet un, tādēļ, tiek pieņemts lēmums veikt svapu un uzstādīt 94. gada Preludes (H22A JDM) motoru ar apmeram 190hp jaudu... rezultātā uzlabojums no 0-100km/h apmēram 7sekundēs... taču ideja par turbo joprojām paliek pratā, tikaij laiks un līdzekļi rādīs kā būs ar idejas realizāciju

Jaunais: H22A JDM




Tālāk tiek iegādāti jauni lukturi, kuros pēc tam uzstādīts arī xenons tuvajām gaismām,
Lukturi kuri tika pasūtīti no ebaya


Jaunais lukturis uz auto tuvplānā


Skats nakti


Kopskats dienā


Iegādāta priekšejā reste: melna bez vietas Hondas zimeij,
Uzlīmēts saulessargs vaij kā nu to sauc, priekšejam logam, šaij gadijumā gan vairāk vizuālā izskata uzlabošanaij

Un cerot, ka ziemas šogad vairs nebūs uzstādīti iepriekš iegādātie diski ar riepām Pirelli P Zero Rosso 225/45R18
Restes maiņas process...


Un galu galā šeit nu šā briža galarezultāts... ir nopirktas arī regulējamās sedinātās atsperes, taču nav īstas pārliecības, ka tās derēs, turklāt par to kvalitāti liek šaubīties to zemā cena (10 dolari), tadeļ vismaz pagaidām auto vēl nav ticis pie sēdinājuma



