Page 1 of 6

Jst Accord Coupe

PostPosted: 21 Feb 2008, 07:56
by jst
Aiz gara laika un rīta bezmiega, ņemot piemēru no citiem foruma lietotājiem, nolēmu izveidot topiku, kurā būtu aprakstītas manam auto veiktie, kā arī, iespējams, nākotnē plānotie uzlabojumi un izmaiņas :roll:

Tad nu par visu no paša sākuma...

Tā, kā iepriekšējais auto bija nedaudz apskādēts un arī apnicis tika meklēts risinājums jaunāka auto iegādeij. Pēc draugu pozitīvā ieteikuma uzmanība tikka pievērsta arī Hondas markas automašīnām... apskatīta toreiz tika 5. paaudzes Honda Prelude (2.2 vtec) un pat atdzīta par vienu no galvenajiem kandidātiem uz iegādi, taču nejauši iekš http://www.ss.lv tika uzieta šī Accorda kupejas versija, lieki pat piebilst, ka par šada gada un izskata kupejām tobrīd neko pat nebiju dzirdējis, taču pēc šī auto apskates viedoklis par auto un Hondu kopumā tikaij uzlabojās un salīdzinot ar iepriekš apskatīto Preludi tas šķita daudz plašāks, vizuāli izskatīgāks un turklāt ar ādas salonu, kā arī virkni citām ekstrām, kuras nebija iepriekš apskatītajā Preludē, turklāt tas viss par apmēram to pašu cenu... par to kas īsti ir 2.2 un ar ko tas atšķiras no 2.0 man tobrīd nebija ne jausmas :roll:

Tā nu 2007. gada 22. janvarī tika iegādāta 2000. gada Honda Accord Coupe (Motors: F20B7, ar 147hp) :smt055

Tikko pēc pārakstīšanas :D

Image


Image


Un te jau nākamajā dienā - nomazgāta... :lol:

Image


Pirmie uzlabojumi bija neliela auto audio (vēlak arī video) sistēmas uzlabošana...

Pēc nobrauktiem apmēram 6000km motoru piemeklēja defekts (skaidrojums nav īsti tehniski saprotams): nepietiekošas eļošanās rezultātā neizturēja kaut kāds stiprinājums, kā rezultātā sākās kloķvārpstas staigāšana horizontālā virzienā, kam sekoja tas, ka šī staigāšana radīja bojājumus motora blokā... defekts braucot izpaudās tā, ka auto slāpa un motors tika bremzēts tiklīdz tika izspiests sajūga pedālis, tāpat motors arī noslāpa pie silta motora neturot gāzi apmēram uz 1500 apgriezieniem :cry:

Sākumā, protams, tika labots esošais motora bloks izveidojot kaut kādu kronšteinu, taču prieki bija īsi... pēc nepilna mēneša vaina atkal atgriezās, jo šis kronšteins nebija izturējis un nu vienīgais saprātīgais risinājums bija motora bloka maiņa... Jauna bloka cena sastādija visaij iespaidīgu summiņu, tadēļ tika pieņemts lēmums meklēt citu motoru... Toreiz Latvijā neko atrast neizdevās, tadēļ meklēts tika Lietuvā, kur arī tika atrasts motora donors no eiropas tipa četrdurvju Accorda (motora kods: F20B6)

Bojātais motors F20B7... (stāv uz pārdošanu daļām vaij metāllūžņiem)

Image


Tā brīža jaunais: F20B6 (arī nopērkams un bez defektiem)

Image


Tālākās auto izmaiņas:
Izpūtēja gala (uzgala) maiņa no viena uz diviem,
Katalizatora izdegšana kam seko tā izņemšana,
Iegādāti 18 collu lietie diski,
Nokrāsoti bremžu suporti,
Novākta 2.0 zīmīte auto aizmugurē :D
Uzsūtītas sarkanās Hondas emblēmas (neorģinālās) ;)
Auto tiek apgādāts ar GPS navigāciju... šaij gadījumā Tom Tom One XL, laij nebūtu lieki vadi GPS lādētājs tiek paslēpts zem priekšējā paneļa un tā ieslēgšanaij / izslēgšanaij ievietots slēdzis elkoņbalsta mantu kastē

Auto aizmugure un izpūtēja gali... ;)

Image


Tā, kā jaudas gandrīz nekad nepietiek un nepieciešamās 10 sekundes laij ieskrietos līdz 100km/h liekas daudz par daudz rodas ideja par turbīnas uzstādišanu... Diemžēl pēc zinošāku cilvēku teiktā uzstādīt turbīnu uz esošā F20B6 motora nav īsti iespējams un, ja arī to izdarītu motora mužs varētu nebūt pārāk ilgs, taču, tomēr velme jaudu iegūt joprojām no prāta neiziet un, tādēļ, tiek pieņemts lēmums veikt svapu un uzstādīt 94. gada Preludes (H22A JDM) motoru ar apmeram 190hp jaudu... rezultātā uzlabojums no 0-100km/h apmēram 7sekundēs... taču ideja par turbo joprojām paliek pratā, tikaij laiks un līdzekļi rādīs kā būs ar idejas realizāciju :)

Jaunais: H22A JDM :shock:

Image


Image


Image


Tālāk tiek iegādāti jauni lukturi, kuros pēc tam uzstādīts arī xenons tuvajām gaismām,

Lukturi kuri tika pasūtīti no ebaya :wink:

Image


Jaunais lukturis uz auto tuvplānā :wink:

Image


Skats nakti :shock:

Image


Kopskats dienā 8-)

Image


Iegādāta priekšejā reste: melna bez vietas Hondas zimeij,
Uzlīmēts saulessargs vaij kā nu to sauc, priekšejam logam, šaij gadijumā gan vairāk vizuālā izskata uzlabošanaij :D
Un cerot, ka ziemas šogad vairs nebūs uzstādīti iepriekš iegādātie diski ar riepām Pirelli P Zero Rosso 225/45R18

Restes maiņas process... :wink:

Image


Un galu galā šeit nu šā briža galarezultāts... ir nopirktas arī regulējamās sedinātās atsperes, taču nav īstas pārliecības, ka tās derēs, turklāt par to kvalitāti liek šaubīties to zemā cena (10 dolari), tadeļ vismaz pagaidām auto vēl nav ticis pie sēdinājuma :)

Image


Image


Image

PostPosted: 21 Feb 2008, 08:38
by Kristaps
Sveicu H22 pulciņā :!: 8-)

PostPosted: 21 Feb 2008, 08:42
by Nowiii
wow :shock: Gosh Vtak :shock:
p.s Lai labi ripo ;) :-D

PostPosted: 21 Feb 2008, 09:53
by The_Honda_Touch
WOOOW :-) Skaists!!! Arī skaitu, ka Accord Coupe ir skaistāks par Prelude V :-)

Par modifikācijam --> Respet i uvazhuha! :-))))
Rokas tev aug no pareizas vietas! =D> :smt023 :smt023 :smt023

Padoms: Manuprāt nebūtu slikti uzlikt vel OEM spoileri uz grabažnieka...

Būtu interesanti uzzināt arī par tavu audio/video instalaciju
Esi mainījis priekšejos/aizmugurējos skaļruņus, ja jā, tad ko tu liki un bija kādas grutības?

PostPosted: 21 Feb 2008, 10:52
by samurai
njaa...skaisti.. :wink: man jau vispaar shitie accordi baigi patiik, nu un shitais ir ljoti izdevies.. malacis! :wink:

PostPosted: 21 Feb 2008, 10:58
by Kristaps
Aizmirsu uzprasīt, kad būs apmazgāšana :?: :-D

PostPosted: 21 Feb 2008, 10:59
by jst
The_Honda_Touch wrote:Rokas tev aug no pareizas vietas! =D> :smt023 :smt023 :smt023
Es gan drizak teiktu, ka idejas dzimst pareiza vieta... jo motora svapu pats drosi ka nerisketu veikt... parejais salidzinot ar to ir sikums :roll:

PostPosted: 21 Feb 2008, 11:08
by jst
The_Honda_Touch wrote:Būtu interesanti uzzināt arī par tavu audio/video instalaciju

Pagaidam ta gan nav tada limeni, laij par to ipasi stastitu :wink:

PostPosted: 21 Feb 2008, 11:20
by Pooky
Projekts labs (izņemot priekšējos lukturus)

PostPosted: 21 Feb 2008, 11:29
by Olions
aš glīts kupejs.

PostPosted: 21 Feb 2008, 12:10
by jst
Pooky wrote:Projekts labs (izņemot priekšējos lukturus)

Man gan patik... :P bet vispar jau gaumes lieta :wink:

PostPosted: 21 Feb 2008, 13:03
by Rolis
NAAAIS. truukst seedinaajuma un OEM spoileriisha. 8-)

ja nav nosleepums kur tad iisti dzima ideja swapam? :roll:

PostPosted: 21 Feb 2008, 13:45
by jst
rolis* wrote:NAAAIS. truukst seedinaajuma un OEM spoileriisha. 8-)

ja nav nosleepums kur tad iisti dzima ideja swapam? :roll:


Par spoileri ir ta, ka bija doma tadu uzlikt... pat Bensona uz vietas bija tads toreiz noperkams letak neka sutot no ASV, tacu, tad saka skist, ka loti daudziem si modela accordiem tads jau ir standarta un, tad nu laij mazliet atskirtos pirkums tika atlikts... vairak gan skatos uz prieksejo un aizmugurejo lupu + slieksniem... bet netiek izslegta ari spoilera iegade...

Par svapu... ideja laikam jau dzima galva :D tacu ja velejies zinat, kur ideja tika realizeta, tad daleji ieks Source Motorsports - pedejais Armanda projekts tur :?

PostPosted: 21 Feb 2008, 13:49
by Rolis
tad jauki ka ripo, probleemas nav bijushas?

PostPosted: 21 Feb 2008, 13:59
by jst
rolis* wrote:tad jauki ka ripo, probleemas nav bijushas?

Ir bijusas... tacu ne parak nopietnas un daudz maz tas ir apzinatas un noverstas :roll: