Pirms 3iem gadiem meklējot auto, nejauši reklāmā uzgāju šādu te verķi

94. gada, ar F20Z1 dvēseli! Zināšanas par hondām līdz šim bija līdzināmas nullei.


Tas nekas, ka motors mazliet tikšķēja un caur vārstu vāka blīvi bij nopuņķojies ar eļļu

Tas bija pilnīgi pie d..., ieraudzīju šito mašīnu un man viņu vajadzēja, braukāju vairākas reizes uz Rumbulu, skatījos, uztaisīju testdraivu, bļā, likās iet zvērā

Tā arī VIŅA nonāca manā īpašumā. Auto tika savests kārtībā, lai varētu braukt – nomainītas zobenes ar ruļļiem, eļļa, filtri, saregulētas vārstu atstarpes, pārskatīta hadene! Viss bij labi un griezās lopā!
Viendien meklējot kkādu daļu šrotā, nejaušu uzgāju no UK atvilktu vienu paaudzi jaunāku par manējo akordu ar pilno ekstru paku. Tas, kas interesēja mani, bija kožas salons



Ar salona maiņu arī sākās mašīnas uzlabošana. Nāca vasara un kā pirmos notonēju logus, iepirku R16 diskus, ievilku priekš sevis (nevis visam kvartālam) mūziku.
Un tad vienu nakti ap 4iem tad, kad saldāks miegs kkas esot baigi brīkšķējis. No rīta pavērās šāds skats


Neko darīt, mazie urloni pastrādājuši! Rezultātā akords tika pie ķīniešu spoguļiem ar pavarotu iekšā
Te pēdējā bilde pagājšruden pirms lielajām pārmaiņām

Tad sākās. Honda dragreisā Deivids izmeta frāzi – Nu ko, pa ziemu ceļam akordu augšā???

Sākās swap process un H22A ar OBD2 pravodku tika dabūts iekšā manējā OBD1 auto! Un rūc!
Miglas bilde no swapa

Par swpu paldies Deividam, Mārim un Elektriķim

Tad akords tika pie 60 mm izplūdes, rezonatora un mufflex bunduļa un diskiem R17
Kā nākamo nokrāsoju melnus visus hromētos elementus un H burtus, satonēju aizmugurējos lukturus un visus pavarotņikus. Izārdīju arī priekšējos lukturus un nokrāsoju melnu reflektora priekšējo daļu!

Un te svaigākās bildes:




