Jauns gads , jauns swaps, atkal
Turbo pamēģināju, patika, bet savelkot visus plusus un mīnusus, NA tomēr win. Ar turbo ir tas never ending story , pirmkārt jau tas viss sāk palikt par dārgu un vienmer pec karta apgreida kāds mezgls paliek par īsu, bet galvenokārt pazuda prieks ar to auto braukt ikdienā jo keramika, e85 , turbo lagi , poli motora bukses utt. Pa vasaru pat štuku nenobraucu .
Ja jau tad jau , K swap it is . Varbūt iedvesmošu vel kādu uz kswpapu , sākumā bija šaubas vai sanāks utt , bet varu teikt ka nemaz nebija tik sarežģīti pateicoties usa forumiem, kur ir ļoti daudz info ko un kā
Leišos kā reiz bija viens anglis , vienojāmies par cenu un šāvām pakaļ :cool:



Anglis pa reizinātājiem un uz tolmetu , motors ar apkari man , pārejais aizgaja uz daļām, motoram 110k jūdzes pulkstenī , būs vel gājējs.
Tālāk sāpīgākais process , ebays un swapa detaļu meklēšana. Lielāko daļu sūtiju no štatiem , vajadzīgs savs kolektors, savi motora kronšteini , shifter box un troses no rsx usa modeļa, salona pradodkas pāreja , degvielas sliede ar spiediena regulātoru un vel kkādi sīkumi .



Uzreiz kā tiku pie kronšteiniem, motors bija iekšā .

Izvēlējos Ekk2 hasport kronšteinus kam seko pusramja un reikas maiņa no eg/dc2
motors stāv labi , stūres pastūzis ielien motortelpā bez graizīšanas.
Pusasis no ep3 ar b serijas 32mm arējām granātām un iekšējās samainītas ar pusēm lai labā pusass nebutu par īsu .

Shifteri ar trosēm ņēmu no usa rsx type-s , no rokas uztaisījām kasti grīdā, lai varētu salonā likt visas plāstmasas un viss būtu bez pēdām , par piemēru skatijos karcepts dc5 shifter mount



Pārējais pa lielam , diezgan elementāri, jāpielāgo pastūža trubas , jāparvieto radiātors , jāpārtaisa charging harness, jāpārvelk degvielas līnija un vakuma truba.
Ir piešķilts , viss pagaidām ļoti ok , atlicis pabeigt izplūdi un jagaida pavasaris
