K.S. EJ6

Re: K.S. EJ6

Postby V1 » 10 Aug 2015, 18:59

Dairi, protams ka golfus un citus nemotorus var savīlēt. Par tiem šeit vidpār nav runas. Manuprāt reālāko jaudu LV rāda bosh stends, ir vēl chiptuning
Lv, bet tur rezultāti ir optimiskāki. Jelgavas jauda bija mazliet mistiska, tāpēc pēc jelgavas stenda devos uz Roli, lai turpmāk būtu skaidrs kādi ir rezultāti jelgavā... Tika samaksāta nauda, lai noskaidrotu koeficentu. Nesaprotu kāpēc te tāda diskusija.
228 hp N/A B16A2 - iznīcināts
211 hp B16A1 - tiek spīdzināts
B16B - http://www.youtube.com/watch?v=YhDnKI4R ... ature=plcp
V1
Vēviens
 
Posts: 973
Joined: 05 Mar 2005, 16:44

Re: K.S. EJ6

Postby DairiS » 10 Aug 2015, 20:17

V1 wrote:Dairi, protams ka golfus un citus nemotorus var savīlēt. Par tiem šeit vidpār nav runas. Manuprāt reālāko jaudu LV rāda bosh stends, ir vēl chiptuning
Lv, bet tur rezultāti ir optimiskāki. Jelgavas jauda bija mazliet mistiska, tāpēc pēc jelgavas stenda devos uz Roli, lai turpmāk būtu skaidrs kādi ir rezultāti jelgavā... Tika samaksāta nauda, lai noskaidrotu koeficentu. Nesaprotu kāpēc te tāda diskusija.


Iepriekš tam kaut kā nepievērsu uzmanību, bet jo vairāk esmu par to sācis domāt jo aplamāki man liekas tie 25%.

Jelgavas stends mēra zs uz ratiem, tapēc tie ir mazāki kā motora zs jo pastāv zudumi transmisijā. Domāju ka šeit man visi piekritīs.
Tālāk, ja mēs neņemam vērā ģeneratoru un stūres pastiprinātāju, pāri paliek zudumi kārbā, (zem šī iekļaušu visas pusasis, gultņus, bremzes,sajūgu). Kārba kā jebkurš mehānisms ir ar savu lietderibas koeficientu, protams, tas mainās līdz ar apgriezieniem, eļļu, pārnesumu,bet par cik visi motori tiek testēti ar ļoti līdzīgiem pārnesumiem un apgriezienu diapazons arī ir ļoti līdzīgs tad varam uzskatīt, ka lietderības koeficients vairāk vai mazāk ir konstants.

Piemērs:
Zobratu reduktors ko griež ar 1000 apgr, 1kw motors. Pieņemsim, ka pēdējā zobrata galā uz vārpstas ir 0,8kw. Tātad šī mehānisma griešanai ir nepieciešami 0,2kw.
Tālāk šo pašu reduktoru griež 2kw motors ar tiem pašiem 1000 apgr. Šinī gadījumā uz pēdējās vārpstas būs 1,8 kw. Jo ir tie paši apgriezieni tas pats reduktors, tie paši apstākļi, mehānismam vnk fiziski nevar rasties vairāk zudumu.

Pēc šīs analoģijas sanāk, ka kārbai ir nepieciešams zs minimums (kurš, kā iepriekš rakstīju, ir laikā nemainīgs!) lai to vispār grieztu. Tālāk nav vairs nozīmes vai kārbu griež b20, b16 vai kas cits.

Ar koeficientu 25% sanāk šādi- b16 turbo ar 800zs (uz ratiem, (apgr diapazons 1000- 8000)) *0,25= 200 zs aiziet transmisijā, tālāk ja tieši šinī pat mašīna izņemam šo turbo motoru un ieliekam stock b16, sanāk ka viņš viņu nemaz nevar izkustināt, jo 200 zs aizgāja kārbā? B16 saglabā šo pašu apgiezienu diapazonu. Labi, teiksi ka viņam reiķina kārbas zudumus kā 25% no stock jaudas, tie būs 40 zs. Bet tad kapēc vienai un tai pat kārbai ir 2 dažādi zudumi?

Mans nepieciešamais zs minimums kārbas griešanai ir šāds:

Pazīstams igaunis kuram ir pilnīgi standarta itr ar b18c6 un standarta 190zs aizbrauca uz Artman racing stendu, lai samērītu jaudu. Viņam bija 119 kw jebšu 162zs uz ratiem. Domāju ka rezultāts kuram var ticēt un kurš ir patiess. Tātad pieņemot idializētu gadījumu ka šim motoram ir visi 190 tad no motora līdz ratiem iztrūkst 28zs. Par cik viņam ir stūres pastiprinātājs un ģenerators, tad varētu atskaitīt kādus 3-5 zs (šie gan no pirksta izīsti lielumi) un sanāk ka kārba apēd 23zs. Domāju, ka tas ir samērā pamatots un saprotams rādījums.
Internetā, kā jau Volfsburgs minēja, klīst 10-13% zudums. Ja to ierēķina kā b20 jaudām kas būtībā ir 160 un uz augšu jelgavas rumaki, sanāk 16- 20zs (kas atbilst igauņa mērītajam).

Tātad, manā skatījumā 20zs ir samērā ticams, objektīvs un pamatots skaitlis.
Lai nebūtu tikai autora topika aizķēzīšna, tad, manuprāt, d sērijas kārba varētu apēst mazāk zs, jo kārbas gultņi, zobrati un viss pārējais ir mazāki, es sliektos domāt ka tie varētu būt kādi 17 vai 18zs.

Dadumtsss.
On the seventh day God made the VTEC!!!
DairiS
-
-
 
Posts: 170
Joined: 06 Jul 2011, 11:39

Re: K.S. EJ6

Postby V1 » 10 Aug 2015, 20:49

OK. Ir arī vairākas paralēlas dimensijas, atliek tikai izvēlēties īsto realitāti. :smt033 :smt033
228 hp N/A B16A2 - iznīcināts
211 hp B16A1 - tiek spīdzināts
B16B - http://www.youtube.com/watch?v=YhDnKI4R ... ature=plcp
V1
Vēviens
 
Posts: 973
Joined: 05 Mar 2005, 16:44

Re: K.S. EJ6

Postby Sandzza » 10 Aug 2015, 20:57

:smt044
B20vtec Coupe
Sandzza
LHK ex-biedrs
 
Posts: 502
Joined: 29 Mar 2008, 23:33

Re: K.S. EJ6

Postby DairiS » 10 Aug 2015, 21:06

Protams, vieglāk jau visu ir balstīt uz mistiku un iedomātiem zudumiem nekā apzināties, Latvijas jaudīgākajiem crxiem ir vien nedaudz virs 200zs...
On the seventh day God made the VTEC!!!
DairiS
-
-
 
Posts: 170
Joined: 06 Jul 2011, 11:39

Re: K.S. EJ6

Postby V1 » 10 Aug 2015, 21:14

Tatad Uldis Rolis ir krapnieks un neko nesaprot? Tie cipari ko rada vina stends ir kautkadi random cipari? Kur ir rakstits ka igaunu stends ir pareizs? Igaunu integra ir kautkads etalons?
228 hp N/A B16A2 - iznīcināts
211 hp B16A1 - tiek spīdzināts
B16B - http://www.youtube.com/watch?v=YhDnKI4R ... ature=plcp
V1
Vēviens
 
Posts: 973
Joined: 05 Mar 2005, 16:44

Re: K.S. EJ6

Postby seisis » 11 Aug 2015, 00:29

Mums ir kāds, ja nemaldos trešais Dambis jau uzradies! ](*,) Kur teikts,ka tas igauņu stends rāda pareizi?Polijā arī ir mistiskie zs klāt uz viņu stenda,tas nebūt nenozīmē,ka valoģa ar integru izmērot zs uz poļu stenda iegūst īstos ciparus.Tev laikam nepielec,ka ņemta viena mašīna un apbraukāti visi Lv stendi un apkopoti cipari,laikam esi pārlasījies grāmatas,lai gan pirms,ja nemaldos 3 gadiem Jums visa mašīnas pravotka sastāvēja no santehnikas un istabas lampu slēdžiem,par pārējo pat nerunājot,a tagad Tu te balstoties uz kautkādu mistisku vienu igauni stāsti stendu gudrības,kamoon čali...
Honda Accord Tourer '12 CW3 N22B2 215hp
Honda Civic Ep3 K20A2 Type-R Gāž minišosejā
Honda Accord Tourer '07 CN2 N22A1 140hp pārdots
Honda Civic EG6 B20 230hp (ex car)Pērnavā iznīcināts
Honda Civic EG6 VTI B16A2(ex car) Gāž minišosejā
seisis
Redline achieved !!!
Redline achieved !!!
 
Posts: 1429
Joined: 27 Jul 2007, 13:33
Location: Rīga/Smiltene

Re: K.S. EJ6

Postby DairiS » 11 Aug 2015, 07:21

Tad kādā gadījumā 2 dažādiem motoriem un vienu un to pašu kārbu transmisijā zūd dažādas jaudas? Normāli un nekliedzot izstāstiet, un viss būs kārtībā

Chiptunings ir optimistiskāks, Jelgavas- pesimistiskāks, Rolis- pareizs, jo pareizs :-D :-D :-D
Kapēc lai igauņu stends rādītu nepareizi, ja jauda ir samērā ticama? itr ir etalons jo standarts.

Seisi, kas ir pret to pravodku? Ja vien Tu zinātu kas un kapēc tur bija darīts!!! RHD vadi bija pārtaisīti uz LHD, ar hondas orģinālajiem vadiem, gofras bija vnk aizsargi. Salonā bija bija ventilatora slēdzis kas bija auto elektronika ;) Kaut kas no tā nefunkcionēja? Pats skaistākais risinājums tas nebija, bet ja mašīnai pēc 2 nedēļām jābrauc un iekšā stāv D, kā arī obd0 vadi zemē nemētājas.


Kamon Jūs mani noliekat pat neiedziļinoties.
On the seventh day God made the VTEC!!!
DairiS
-
-
 
Posts: 170
Joined: 06 Jul 2011, 11:39

Re: K.S. EJ6

Postby V1 » 11 Aug 2015, 08:09

Prātīgāk būtu beigt šo diskusiju. piedod K.S. par tava topika piepļūtīšanu :D
228 hp N/A B16A2 - iznīcināts
211 hp B16A1 - tiek spīdzināts
B16B - http://www.youtube.com/watch?v=YhDnKI4R ... ature=plcp
V1
Vēviens
 
Posts: 973
Joined: 05 Mar 2005, 16:44

Re: K.S. EJ6

Postby Volfsburgs » 11 Aug 2015, 08:10

Un pie šī visa vainīgas ir K.S d16z9 motora šāles. :smt005
Image
User avatar
Volfsburgs
Redline achieved !!!
Redline achieved !!!
 
Posts: 1315
Joined: 20 Mar 2013, 12:48

Re: K.S. EJ6

Postby seisis » 11 Aug 2015, 11:33

DairiS wrote:Tad kādā gadījumā 2 dažādiem motoriem un vienu un to pašu kārbu transmisijā zūd dažādas jaudas? Normāli un nekliedzot izstāstiet, un viss būs kārtībā

Chiptunings ir optimistiskāks, Jelgavas- pesimistiskāks, Rolis- pareizs, jo pareizs :-D :-D :-D
Kapēc lai igauņu stends rādītu nepareizi, ja jauda ir samērā ticama? itr ir etalons jo standarts.

Seisi, kas ir pret to pravodku? Ja vien Tu zinātu kas un kapēc tur bija darīts!!! RHD vadi bija pārtaisīti uz LHD, ar hondas orģinālajiem vadiem, gofras bija vnk aizsargi. Salonā bija bija ventilatora slēdzis kas bija auto elektronika ;) Kaut kas no tā nefunkcionēja? Pats skaistākais risinājums tas nebija, bet ja mašīnai pēc 2 nedēļām jābrauc un iekšā stāv D, kā arī obd0 vadi zemē nemētājas.


Kamon Jūs mani noliekat pat neiedziļinoties.

Neataisnojies tagad par istabas slēdžiem,nesaprotu kā vispār līdz kam tādam var aizdomāties! :-D O,jā funkcionēja,izslēdz vienu slēdzi +10zs uz stenda klāt,tur tak viss funkcionēja. :lol: :lol: itr ir etalons jo standarts-kurteikts,ka tas stends rāda pareizos ciparus. Paskatoties uz taviem uztaisītajiem auto jau no paša sākuma bija skaidrs,ka šī diskusija ir bezjēdzīga, no sērijas vienatante teica.Aizbrauc uz citiem igauņu stendiem ar vienu mašīnu,un tad pastāsti, kā atšķīrās jauda,nevis grāmatu teorijas gudrīas te saraksti.
Honda Accord Tourer '12 CW3 N22B2 215hp
Honda Civic Ep3 K20A2 Type-R Gāž minišosejā
Honda Accord Tourer '07 CN2 N22A1 140hp pārdots
Honda Civic EG6 B20 230hp (ex car)Pērnavā iznīcināts
Honda Civic EG6 VTI B16A2(ex car) Gāž minišosejā
seisis
Redline achieved !!!
Redline achieved !!!
 
Posts: 1429
Joined: 27 Jul 2007, 13:33
Location: Rīga/Smiltene

Re: K.S. EJ6

Postby seisis » 11 Aug 2015, 11:35

Volfsburgs wrote:Un pie šī visa vainīgas ir K.S d16z9 motora šāles. :smt005

Manuprāt Deformētie stikli un ngk sveces uz ķīniešu krosinieka.
Honda Accord Tourer '12 CW3 N22B2 215hp
Honda Civic Ep3 K20A2 Type-R Gāž minišosejā
Honda Accord Tourer '07 CN2 N22A1 140hp pārdots
Honda Civic EG6 B20 230hp (ex car)Pērnavā iznīcināts
Honda Civic EG6 VTI B16A2(ex car) Gāž minišosejā
seisis
Redline achieved !!!
Redline achieved !!!
 
Posts: 1429
Joined: 27 Jul 2007, 13:33
Location: Rīga/Smiltene

Re: K.S. EJ6

Postby dev_hdd » 11 Aug 2015, 11:56

DairiS wrote:Tad kādā gadījumā 2 dažādiem motoriem un vienu un to pašu kārbu transmisijā zūd dažādas jaudas? Normāli un nekliedzot izstāstiet, un viss būs kārtībā

Chiptunings ir optimistiskāks, Jelgavas- pesimistiskāks, Rolis- pareizs, jo pareizs :-D :-D :-D
Kapēc lai igauņu stends rādītu nepareizi, ja jauda ir samērā ticama? itr ir etalons jo standarts.

Seisi, kas ir pret to pravodku? Ja vien Tu zinātu kas un kapēc tur bija darīts!!! RHD vadi bija pārtaisīti uz LHD, ar hondas orģinālajiem vadiem, gofras bija vnk aizsargi. Salonā bija bija ventilatora slēdzis kas bija auto elektronika ;) Kaut kas no tā nefunkcionēja? Pats skaistākais risinājums tas nebija, bet ja mašīnai pēc 2 nedēļām jābrauc un iekšā stāv D, kā arī obd0 vadi zemē nemētājas.


Kamon Jūs mani noliekat pat neiedziļinoties.


Vopšem palasīju visu šo stastu, bez neargumentetiem komentiem un +1 smaiļikiem :-D . Mana uztverē procentuālais jaudas zudums ir skaidrojams ar vienu būtisku faktoru ko tu neņēmi vēra iepriekš - frikcija. Palielinoties dzinēju jaudām tiek palielinata noslodze uz visiem reducējošajiem, pārneses un atbalsta mehānismiem, šajā gadījumā tie ir zobrati un gultņi, kas arī saņem visas slodzes un rada jaudas zudumu. Pieļauju ja aizstāsi visus gultņus, kas iesaistīti jaudas pārvadē uz riteņiem ar keramiskajiem gultņiem, šis zirgu zudums ļoti pat manāmi samazināsies. Tāpat ir jāatceras ka pie lielākām jaudām visi pārvades mehānismi saņem lielākus "stresus", tas ir, notiek aktīvaka detaļu vērpe. Ta pēc savas filazofijas es tev varētu izskaidrot. Neesu ar meha vai indženiera izglītību :D !!
In Da Honda Sound ....
*Prelude IV gen. H22A JDM, 200hp, LSD
*Daily car FR-V '06 N22A1

My Prelude Story
Smilšu strūklas pakalpojumi, restaurācijas darbi
User avatar
dev_hdd
Built, not bought.
 
Posts: 4556
Joined: 16 Oct 2007, 21:58
Location: Riga/Madona

Re: K.S. EJ6

Postby #MR » 11 Aug 2015, 16:12

dev_hdd, vai tas ko Tu gribi teikt ir-jo spēcīgāks čalis cilās vienas un tās pašas hanteles, jo smagākas viņas kļūs? :D

cik zinu, tad jaudas stendi zudumus rēķina tajā brīdī, kad pēc "atvilkšanas" uz stenda tiek atlaists akselerators un stnends tiek bremzēts ar ātrumiem, ja tā pareizi to var nosaukt. zinu, ka ir dažādi jaudas stendi ar dažādiem darbības principiem, bet man šķiet, ka šis ir tāds populārākais variants un tajā brīdī jauda vairs nekādu lomu nespēlē, bet gan tikai rotējošā massa
ej2 d16z6
Legacy 3.0R
User avatar
#MR
Redline achieved !!!
Redline achieved !!!
 
Posts: 1363
Joined: 12 Feb 2007, 20:07
Location: Ventspils

Re: K.S. EJ6

Postby dev_hdd » 11 Aug 2015, 17:20

#MR wrote:dev_hdd, vai tas ko Tu gribi teikt ir-jo spēcīgāks čalis cilās vienas un tās pašas hanteles, jo smagākas viņas kļūs? :D

cik zinu, tad jaudas stendi zudumus rēķina tajā brīdī, kad pēc "atvilkšanas" uz stenda tiek atlaists akselerators un stnends tiek bremzēts ar ātrumiem, ja tā pareizi to var nosaukt. zinu, ka ir dažādi jaudas stendi ar dažādiem darbības principiem, bet man šķiet, ka šis ir tāds populārākais variants un tajā brīdī jauda vairs nekādu lomu nespēlē, bet gan tikai rotējošā massa

Nezinu. Nav tik daudz brīva laika lai cilātu hanteles :-D !!! Ta bij tīra retorika par tēmu kur pazūd zirgi!! Palasot citus komentus domājams iztiku bez apkakāšanas un citām seksuālām izvirtībām :smt006 !! Esmu pec atvaļinājuma atslābis un mierīgs :-D !!!

P.S. Tatad sanāk, jo autiņš ar dzinēju spēj sevi efektīvāk nobremzet jo lielāks jaudas zudums, vai otrādāk??? Tadjau no vienas puses būtu jāpriecājas ka dzinējs kurš spēj iegriezties spēj arī apturēt to dzelzi kurā tas ir ieskrūvēts. Tīra retorika.
In Da Honda Sound ....
*Prelude IV gen. H22A JDM, 200hp, LSD
*Daily car FR-V '06 N22A1

My Prelude Story
Smilšu strūklas pakalpojumi, restaurācijas darbi
User avatar
dev_hdd
Built, not bought.
 
Posts: 4556
Joined: 16 Oct 2007, 21:58
Location: Riga/Madona

PreviousNext

Return to Civic&DelSol - EG / EJ / EH / EK / MA / MB / MC ('92-2000)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests

cron