K.S. EJ6

Re: K.S. EJ6

Postby #MR » 11 Aug 2015, 17:52

tas bija tīri salīdzinājums, bez kādiem uzbraucieniem, kā es sapratu Tevis rakstīto.

Šeit jau tālāk par tēmu visdrīzāk kompetenti varētu komentēt Moro, Elektriķis vai vēl kāds, kam bijusi pieredze strādājot uz jaudas stendiem
ej2 d16z6
Legacy 3.0R
User avatar
#MR
Redline achieved !!!
Redline achieved !!!
 
Posts: 1363
Joined: 12 Feb 2007, 20:07
Location: Ventspils

Re: K.S. EJ6

Postby Gumza » 11 Aug 2015, 20:33

diskusija liela :-D
mans viedoklis, kuram labāk iet nosaka ar skriešanos.
nevis ar papīra vicināšanu.
kur pazūd, tur pazūd, galvenais cik uz ratiem sper ārā.
jo uz strīpas neskatīšos cik tev zs bez kārbas, un pusasīm :-D jo tad tu neno vietas neizkustēsies, un teiksi, bet man ir vairāk zs :-D
mans skatījums uz to visu.
Honda civic EF D16A9 90g.
User avatar
Gumza
*
*
 
Posts: 553
Joined: 13 Jan 2011, 19:44
Location: Rauna

Re: K.S. EJ6

Postby Shakālis » 11 Aug 2015, 20:43

Gumza wrote:diskusija liela :-D
mans viedoklis, kuram labāk iet nosaka ar skriešanos.
nevis ar papīra vicināšanu.
kur pazūd, tur pazūd, galvenais cik uz ratiem sper ārā.
jo uz strīpas neskatīšos cik tev zs bez kārbas, un pusasīm :-D jo tad tu neno vietas neizkustēsies, un teiksi, bet man ir vairāk zs :-D
mans skatījums uz to visu.

Un kamdēļ ne. Uz nākamo mītu pusasis nost un vedam tackas uz treileriem un kalkulatorus rokā.
Image
User avatar
Shakālis
--
--
 
Posts: 292
Joined: 17 Oct 2013, 23:10
Location: Rīga

Re: K.S. EJ6

Postby DairiS » 12 Aug 2015, 11:19

dev_hdd wrote:Vopšem palasīju visu šo stastu, bez neargumentetiem komentiem un +1 smaiļikiem :-D . Mana uztverē procentuālais jaudas zudums ir skaidrojams ar vienu būtisku faktoru ko tu neņēmi vēra iepriekš - frikcija. Palielinoties dzinēju jaudām tiek palielinata noslodze uz visiem reducējošajiem, pārneses un atbalsta mehānismiem, šajā gadījumā tie ir zobrati un gultņi, kas arī saņem visas slodzes un rada jaudas zudumu. Pieļauju ja aizstāsi visus gultņus, kas iesaistīti jaudas pārvadē uz riteņiem ar keramiskajiem gultņiem, šis zirgu zudums ļoti pat manāmi samazināsies. Tāpat ir jāatceras ka pie lielākām jaudām visi pārvades mehānismi saņem lielākus "stresus", tas ir, notiek aktīvaka detaļu vērpe. Ta pēc savas filazofijas es tev varētu izskaidrot. Neesu ar meha vai indženiera izglītību :D !!


Jā, Tev ir taisnība, to nebiju ņēmis vērā un tas ir svarīgs apstāklis. Palielinoties jaudai arī transmisijas zudumi ir lielāki. Taču cik lieli, to bez eksperimentēšanas neatrast. Negribu domāt ka tā ir lineāra sakarība. Jo kārbām tā pat ir kaut kādas drošības rezerves, un tā jauda jau ar nemainās dramatiskās robežās, kā arī pie lielākām jaudām kārba turpina normāli eļļoties un nekas netiek pārspiests.
On the seventh day God made the VTEC!!!
DairiS
-
-
 
Posts: 170
Joined: 06 Jul 2011, 11:39

Re: K.S. EJ6

Postby K.S. » 12 Aug 2015, 19:39

Nedaudz pamaisīšos diskusijā ar jaunumiem :mhihi:
Šodien dabūts jauns Nissens firmas radiators, kurš arī veiksmīgi atradis savu vietu motortelpā. Jaunas sanāk uz pusi biezāks par veco, kurš bija aizsities un laida garām pa gandrīz visām šuvēm :D
Tagad palika dabūt logu apskalotaja sūknīti un saregulēt gaismas
1996 Honda Civic EJ6 D16Z9(R.I.P)==>D16Y3====>SOLD
2004 Honda Accord Tourer CN2 N22A===>SOLD
1999 Volvo S80 T6 ===> SOLD(never again :D)
1998 Honda Prelude V BB9 F20A4
User avatar
K.S.
--
--
 
Posts: 280
Joined: 04 Sep 2014, 17:33
Location: Rīga,Purvciems

Re: K.S. EJ6

Postby K.S. » 22 Sep 2015, 18:49

Hey, hey, pasen nekas nav rakstīts.
šajā laikā tikts pie prelūdes priekšējiem beņķiem (baigi ērti maitas :-D ) aftermārketa facelifta pakaļējajām lampām un vel dažiem sīkumiem.
Tikts pie jauna radiatora, vecais izdomāja pa augšējo šuvi laist garām.
Kā arī divas reizes neveksmīgi ieta skate, nu labi pirmajā reizē vienkārši aizbraucu pēc defektācijas saraksta, lai zinātu ko labot.
Rezultātā:
1.Aizmetināts viens caurums grīdā;
2.Nomainīts kreisais augšējais lodbalsts;
3.Tas pats izdarīts ar labo stūres pirkstu;
4.Mēģināts tikt galā ar eļļas noplūdi, bet neveiksmīgi, kas arī palika pēdējais 2nieks kas jāizlabo.

Atskaitot visu augstāk minēto, tik leju un braucu :)
1996 Honda Civic EJ6 D16Z9(R.I.P)==>D16Y3====>SOLD
2004 Honda Accord Tourer CN2 N22A===>SOLD
1999 Volvo S80 T6 ===> SOLD(never again :D)
1998 Honda Prelude V BB9 F20A4
User avatar
K.S.
--
--
 
Posts: 280
Joined: 04 Sep 2014, 17:33
Location: Rīga,Purvciems

Re: K.S. EJ6

Postby K.S. » 28 Sep 2015, 14:51

1996 Honda Civic EJ6 D16Z9(R.I.P)==>D16Y3====>SOLD
2004 Honda Accord Tourer CN2 N22A===>SOLD
1999 Volvo S80 T6 ===> SOLD(never again :D)
1998 Honda Prelude V BB9 F20A4
User avatar
K.S.
--
--
 
Posts: 280
Joined: 04 Sep 2014, 17:33
Location: Rīga,Purvciems

Re: K.S. EJ6

Postby K.S. » 03 Oct 2015, 14:06

Pārdots!
Var slēgt ciet.
1996 Honda Civic EJ6 D16Z9(R.I.P)==>D16Y3====>SOLD
2004 Honda Accord Tourer CN2 N22A===>SOLD
1999 Volvo S80 T6 ===> SOLD(never again :D)
1998 Honda Prelude V BB9 F20A4
User avatar
K.S.
--
--
 
Posts: 280
Joined: 04 Sep 2014, 17:33
Location: Rīga,Purvciems

Previous

Return to Civic&DelSol - EG / EJ / EH / EK / MA / MB / MC ('92-2000)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests

cron