UPDATE 2016
Pirms pāris nedēļām bijām uz jaudas stenda Jelgavā. Biju labu laiku briedis un gatavojies, tādēļ biju 100% pārliecināts, ka viss ies gludi. Yeah right... Pa šiem gadiem biju aizmirsis, ka atsperes wastegate ir uz 1.25 bar (~17psi), nevis 1.5 (21psi) kā biju rēķinājies. Nespējām pacelt ierobežotāju virs 7000 rpm (bērnu kļūdas Hondatā). Rezultātā 322whp, 328wNm @7000 rpm, 17 psi. Esmu priecīgs par rādītājiem pie šiem nosacījumiem, jaudas līkne ļoti apmierina. Pēc visa spriežot varējām dabūt ~345whp @8000 rpm. Pašlaik ierobežotājs uzlikts uz 8100 rpm aizdedzes kastei, 8300 rpm kompī. Dubulta drošība

Diemžēl stenda izdruka ir briesmīgā kvalitātē, jo printerim bija beigusies tinte. Kaut kad būs jāaizbrauc pakaļ rādāmam variantam.
Atstiepšanas prieki nebija ilgi, jo vienā jaukā vakarā pazuda kontakts vienai sprauslai, kas uzreiz maksāja galvas blīvi. Pa garajiem ziemas vakariem nomainīšu. Uzreiz pārtaisīju inžektoru vadus, jo iepriekš bija diezgan nostiepti, turpmāk šādai problēmai nevajadzētu būt.
Motortelpa ir 95% pabeigta tā, lai var rādīt cilvēkiem un nebūtu kauns

Foto nav, varbūt ziemā uztaisīšu.
Šodien tika izieta TA pa nullēm, lai varu nākamo sezonu atklāt ātri un bez liekiem laika tēriņiem - patīkami. Protams, neizpalika izmisīga aizliegto lietu meklēšana divu inspektoru sastāvā. Brīžiem smieklīgi, kur un ko viņi mēğina atrast.
2016. gada labākā bilde (tiesa, miglinieki bija remontā)

Paldies visiem, kas palīdz procesam virzīties uz priekšu! Pārāk daudz vārdu, bet paši jau zin, kuri tie ir, tiešām PALDIES
