problēma ar D15Z8

Re: problēma ar D15Z8

Postby rimix » 02 Feb 2016, 19:42

Nomainīti vārstu blīvslēgi 5mm. Priecīgs būdams pieškīlu hondu, kad auksts ir labi, uzsila, tā pati problēma. Paliku nikns, uzliku riteņus, sievai pateicu, ka apnika labot, dzīšū uz šrotu :-D.
Kārtīgi atvelkot līdz redline, dūmu vispār nav, dūmi parādās kad uz vietas stāvot uzgazē un strauji atmet. Atvilku vēl pāris reizes līdz 3 roba galam. Dūmu palika daudz mazāk. Skatišos, kas būs tālāk, iespējams ka viss iestāsies savas vietās.
crx 1gen ZC1
civic aerodeck mc2 B18C4
civic mb3 d16z6 swaps D15Z8 dead
audi coupe 83 2.0 GT - pārdots
User avatar
rimix
----
----
 
Posts: 418
Joined: 01 Jun 2009, 16:26
Location: Krāslava

Re: problēma ar D15Z8

Postby rimix » 02 Feb 2016, 19:59

Sametinaju custom izplūdi, d16zc izplūdes kolektors (oriģinālais bija ar katalizatoru), truba 45mm, strongers un galā klusinātājs. Līdz 4,5 rpm ceļ ļoti lēni, tad no 4,5 līdz redline ātri.
Nepareizā vietā iemetināts strongers, tālu no motora? Izplūdes kolektora nesaderība?
Vai aizdedze nositās, iestatiju jau tai pašā vietā, bet tagad galva frēzēta un galvas blīve izrādījas plānāka nekā bija. (tagad 0,7mm, bija nezinu cik mm, bet uz aci biezākā)
crx 1gen ZC1
civic aerodeck mc2 B18C4
civic mb3 d16z6 swaps D15Z8 dead
audi coupe 83 2.0 GT - pārdots
User avatar
rimix
----
----
 
Posts: 418
Joined: 01 Jun 2009, 16:26
Location: Krāslava

Re: problēma ar D15Z8

Postby Edupuiks » 03 Feb 2016, 10:47

nu 45mm trubas ārējais diametrs? ja arī iekšējais, tāpat liekas, ka bik pa mazu.
Honda Accord CC7 2.0 '95

!!! pārdodu EJ6 detaļās !!!
User avatar
Edupuiks
LHK biedrs
LHK biedrs
 
Posts: 4245
Joined: 17 Sep 2007, 08:46
Location: Rīga, IĻĢUCIEMS <->Rīgas raj., Ropaži

Re: problēma ar D15Z8

Postby rrobis » 03 Feb 2016, 14:47

Edupuiks wrote:nu 45mm trubas ārējais diametrs? ja arī iekšējais, tāpat liekas, ka bik pa mazu.

Preludei stock ir 48mm ārējais 2.0 un 53 2.2 dzinējam. Priekš 1.5 izklausās ticami priekš stock-like izpūtēja

Sent from my Samsung Galaxy S6 Edge using Tapatalk
EP3 TypeR; GL-676 Accord CM1 Type-F
-_-_-_-_-_- Image
Sortaflush. offset is something
User avatar
rrobis
LHK biedrs
LHK biedrs
 
Posts: 2308
Joined: 17 Jun 2009, 23:06
Location: Rīga, Valdlauči

Re: problēma ar D15Z8

Postby rimix » 03 Feb 2016, 16:36

rrobis wrote:
Edupuiks wrote:nu 45mm trubas ārējais diametrs? ja arī iekšējais, tāpat liekas, ka bik pa mazu.

Preludei stock ir 48mm ārējais 2.0 un 53 2.2 dzinējam. Priekš 1.5 izklausās ticami priekš stock-like izpūtēja

Sent from my Samsung Galaxy S6 Edge using Tapatalk

Stock bija 38 ārējais, priekš 1.5 pietiekoši 45, nav jau turbo :-). Skaņa patīkama, ar šo izpildījumu augšas ļoti labas, vidējais diapazons gan tāds mierīgs.
crx 1gen ZC1
civic aerodeck mc2 B18C4
civic mb3 d16z6 swaps D15Z8 dead
audi coupe 83 2.0 GT - pārdots
User avatar
rimix
----
----
 
Posts: 418
Joined: 01 Jun 2009, 16:26
Location: Krāslava

Re: problēma ar D15Z8

Postby rimix » 03 Feb 2016, 16:41

Šodien tika regulētā aizdedze, nevarēja noregulēt, sadalitajam gājiena pa maz. Nācās zosiksnu par vienu zobu pārmest, tad aizdedze noregulejas un braucot pazuda rezonanse uzmetot no 2 līdz 4 k rpm. Nez kapēc tā notika? Tagad vairs nav pametkām sadalene. Metkas taču liek pret pulksteni griežot?
crx 1gen ZC1
civic aerodeck mc2 B18C4
civic mb3 d16z6 swaps D15Z8 dead
audi coupe 83 2.0 GT - pārdots
User avatar
rimix
----
----
 
Posts: 418
Joined: 01 Jun 2009, 16:26
Location: Krāslava

Re: problēma ar D15Z8

Postby Edupuiks » 04 Feb 2016, 08:58

ko jūs tur ķīmiķojat? zobenei ir tikai viena pareizā pozīcija! saliec visu pēc manuāļā un tad vismaz būs kas skaidrs. Pirmo reizi dzirdu, ka sadalītājam gājiena par maz, lai noregulētu :shock:
Honda Accord CC7 2.0 '95

!!! pārdodu EJ6 detaļās !!!
User avatar
Edupuiks
LHK biedrs
LHK biedrs
 
Posts: 4245
Joined: 17 Sep 2007, 08:46
Location: Rīga, IĻĢUCIEMS <->Rīgas raj., Ropaži

Re: problēma ar D15Z8

Postby rimix » 04 Feb 2016, 09:11

Edupuiks wrote:ko jūs tur ķīmiķojat? zobenei ir tikai viena pareizā pozīcija! saliec visu pēc manuāļā un tad vismaz būs kas skaidrs. Pirmo reizi dzirdu, ka sadalītājam gājiena par maz, lai noregulētu :shock:

Pats nesaprotu kāpēc tā, viss pēc manuāļa, kad zibsiksnu nēmu nost vēl biju savas metkas sazīmējis. Iespējams kļudījos jo sākumā griežu pulksteņrādītāja virzienā, bet pēc manuāļa ir pret pulksteņrādītāja virzienu.

Tas, protams, nav mans gadījums, bet pēc jūsu teiktā vienmēr jabūt pa metkām, tad kapēc liek uz sadalenes regulējamus zobratus?
crx 1gen ZC1
civic aerodeck mc2 B18C4
civic mb3 d16z6 swaps D15Z8 dead
audi coupe 83 2.0 GT - pārdots
User avatar
rimix
----
----
 
Posts: 418
Joined: 01 Jun 2009, 16:26
Location: Krāslava

Re: problēma ar D15Z8

Postby Mix » 04 Feb 2016, 10:17

Galvu tak slīpēji? Pa metkām īsti vairs nebūs.
EG Hatch
User avatar
Mix
spamer trying to get 1000 ?
spamer trying to get 1000 ?
 
Posts: 972
Joined: 06 Aug 2008, 09:33
Location: Rīga

Re: problēma ar D15Z8

Postby rimix » 04 Feb 2016, 17:17

Mix wrote:Galvu tak slīpēji? Pa metkām īsti vairs nebūs.

Par to biju padomājis, tāpēc arī zobeni parmetu. Bet viennozīmīgi, tagad ir labāk, po kā nav pa metkām.
crx 1gen ZC1
civic aerodeck mc2 B18C4
civic mb3 d16z6 swaps D15Z8 dead
audi coupe 83 2.0 GT - pārdots
User avatar
rimix
----
----
 
Posts: 418
Joined: 01 Jun 2009, 16:26
Location: Krāslava

Re: problēma ar D15Z8

Postby Gumza » 04 Feb 2016, 18:16

rimix wrote:
Edupuiks wrote:ko jūs tur ķīmiķojat? zobenei ir tikai viena pareizā pozīcija! saliec visu pēc manuāļā un tad vismaz būs kas skaidrs. Pirmo reizi dzirdu, ka sadalītājam gājiena par maz, lai noregulētu :shock:

Pats nesaprotu kāpēc tā, viss pēc manuāļa, kad zibsiksnu nēmu nost vēl biju savas metkas sazīmējis. Iespējams kļudījos jo sākumā griežu pulksteņrādītāja virzienā, bet pēc manuāļa ir pret pulksteņrādītāja virzienu.

Tas, protams, nav mans gadījums, bet pēc jūsu teiktā vienmēr jabūt pa metkām, tad kapēc liek uz sadalenes regulējamus zobratus?



Nesaprotu, kāpēc jāliek kaut kādas savas metkas?
Ja rūpnīcā viss jau ir atzīmēts.
ar to arī vis čakars sākās, ka paši kaut kādas atzīmes liek, un pēc tam pašiem prātu jauc.
Honda civic EF D16A9 90g.
User avatar
Gumza
*
*
 
Posts: 553
Joined: 13 Jan 2011, 19:44
Location: Rauna

Re: problēma ar D15Z8

Postby rimix » 08 Mar 2016, 13:46

Eļļas patērīņš turpinās, izbraucot pilnu bāku 1l eļļas jālej klāt. Dūmu nav, eļļa tek izpūtējā, izpūtējs melns un eļļains.
Galvas slīpēšana pie vainas?
Ir kādam galva vai viss motors D15z8?
Pēc kataloga der arī no D15Z6, D16Y5/6/8
crx 1gen ZC1
civic aerodeck mc2 B18C4
civic mb3 d16z6 swaps D15Z8 dead
audi coupe 83 2.0 GT - pārdots
User avatar
rimix
----
----
 
Posts: 418
Joined: 01 Jun 2009, 16:26
Location: Krāslava

Re: problēma ar D15Z8

Postby Shakālis » 08 Mar 2016, 21:23

Noceļ galvu un paskaties, vai kautkur eļļa gar blīvi neiet garām...

Sent from my Nexus 7 using Tapatalk
Image
User avatar
Shakālis
--
--
 
Posts: 292
Joined: 17 Oct 2013, 23:10
Location: Rīga

Previous

Return to Civic&DelSol - EG / EJ / EH / EK / MA / MB / MC ('92-2000)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests

cron