*Jau kādu laiku atpakaļ no Roberta nopirku un uzliku mazliet savādāku spidometra panelīti:


*Nesen izgriezts katalizators, un pēc tam nosmērēju rori ar speciālu smērējamo, lai nerūsē


*Priekšā, gan šofera, gan blakussēdētāja pusē zem kājām sarkanas gaismiņas. (Bildi ielikšu vēlāk, kad laukā būs tumšs

*Priekšā durvīs ieliktas DLS, ja nemaldos B6A tumbiņas, paņēmu diezgan pasen no paziņas par lētām naudiņām.
Tad viendien uznāca baigā vēlme kaut ko darīt un izlēmu izjaukt salona aizmuguri, jo man tur kautkas mūždien grab. Sāku visu palēnām jaukt ārā un kad tiku līdz arkām - parādījās pārsteigums:



Viens slieksnis acīm redzami jau ir galīgi pārrūsējis un tas būs jāmetina.. otrs ir daudzmaz normāls..
Gluži to tā negribējās atstāt tāpēc sāku rūsu tīrīt nost.. Notīrīju diezgan labi un pēc tam ar pret rūsas līdzekli atkal aizkrāsoju ciet. Cerams tas kaut ko līdzēs.


Kā arī šofera puses durvis ir apakšā ir diezgan norūsējušas


Patiesībā nemūžam nebiju domājis, ka Honda rūsē tik traki, mazliet esmu vīlies, bet jācenšas ar to sadzīvot

Bet nu tagad pie galvenā, ir 3 problēmas:
*1. Šofera durvju rokturim iekšpusē nolūza atsperīte un nu durvis var atvērt tikai no iekšpuse. Pētīju pētīju un nonācu pie risinājuma, ka jāmeklē jauns rokturis ar visu mehānismu (nevis slēdzene, bet pats rokturis un tas mehānisms kas pievienots pie viņa. Varbūt kādam ir kaut kas piedāvājams?
*2. Jau no sākta gala, kad auto nopirku - man grabēja bagāžnieks. It kā visu izjaucu, domāju, ka pie vainas stikls, bet tā kā man viņš nesen bija jāmaina tad izrādās, ka tas nebija vainīgs. varbūt kādam ir bijis kas līdzīgs un ir izdevies šo problēmu novērst. man tā graboņa pamatīgi krīt uz nerviem. Tiklīdz kā sanāk braukt pa bruģi tad tas paliek neizturami.
*3. Kāds nezin kur un par cik Liepājā tonē auto stiklus? Būtu tā kā pienācis laiks notonēt jauno bagāžnieka stiklu