Nekāda K20 turbo projekta te nebūs

Tā kā šo Hondu mēģināšu daudzmaz paša spēkiem remontēt, jo gribās kko iemācīties, tad viss tiks labots lēnām un ar daudziem jautājumiem (ceru uz atbildēm vai linkiem)
Pagaidām izdarīts:
* Pie
UNDO iepirkta zobsiksnas aizsargplastmasa vai kā to latviski + benzīnbākai vāks
* Ieliktas Nigh Breaker spuldes, jo viena jau bija pusmirusi
* Nomainīts gaisa filtrs, benzīna filtrs un NGK sveces nomainītas (Tas normāli, ka nomainot sveces, pirmo reizi nepieleca smuki, bet ar otru reizi jau viss ok un test drive arī ok?? ko nozīmē, ja viena no vecajām svecēm bija eļļaina, kur meklēt problēmu??)
* Dabūtas skrūves un beidzot piemontēts bardačoks

* Beidzot atrisināju problēmu ar apgriezieniem (IACV štekeris bija sajaukts vietām ar Purge Valve štekeri

), meta 14. kļūdu, domāju, ka IACV jāmaina, bet atlika tikai vadus vietām pārspraust.
Uz nākošo mēnesi ir iepirkts eļļas filtrs, bet to mainīšu ar visu eļļas maiņu (kādu iesakat?? 5W30, kas rakstīts manuāli, vai var to pašu 10W40??)
Uzlikšu jaunu zobeni ar visu to aizsargplastmasu + vārstu vāka blīvi jaunu.
Vēl gan jau sagaidīšu lietotāju
girts.bricis un apskatīšu tās durvis, tagad sesija un nav tik daudz laika pēc darba.
Ir vēl pāris plastmasas no salona, kuras interesē, vēlāk iemetīšu bildes, kuras ir tās vajadzīgās.
Tas pagaidām viss, bildes nebūs!
Kad uzlikšu melnas durvis un nomazgāšu, tad ielikšu kādu bildi.
Stay tuned!