Negribīgi krītas apgriezieni!

Negribīgi krītas apgriezieni!

Postby Resnais » 13 Apr 2005, 11:35

Nu tad ir tā, ka apgriezieni pēc 1500rpm ļoti negribīgi nokrīt līdz normālajiem tukšgaitas apgriezieniem ~800-900 rpm un kamēr nav 90 grādi stāv starp 1000 un 1500 rpm.

Varbūt kāds zin ko darīt?

Auto Civic 1.8 VTi

Paldies. :prayer:
Resnais
 
Posts: 30
Joined: 21 Dec 2004, 08:50
Location: Moving to Mārupe

Postby Volviz » 13 Apr 2005, 11:38

Motors sildaas, apgriezienus laizh leenaam lejaa lai nenoslaaptu :wink:

manz taa domaat..
ImageImage
Sky is the limit - team Volviz R33
Volviz
Dlūmaiz dzeks (turbo olas)
 
Posts: 3874
Joined: 10 Mar 2004, 09:09
Location: Zentrz

Postby DjCrack » 13 Apr 2005, 12:13

man mazie apgriezieni ir 600-800rpm :roll:
kraninu nestaipu - dakters nelauj..
DjCrack
-
-
 
Posts: 174
Joined: 27 Oct 2004, 22:56

Postby Ellers » 13 Apr 2005, 12:33

kamēr nav uzsilis tas ir normāli, a kad ir uzsildījies arī apgriezieni lēnām krīt?

man kad piešķil aukstu arī virs 1ooo rpm stāv pat dažreiz 12oo rāda
kad ir uzslidījies ~8oo rpm
User avatar
Ellers
LHK ex-biedrs
 
Posts: 1819
Joined: 05 Oct 2003, 14:45
Location: LV Mārupe

Postby Resnais » 13 Apr 2005, 12:38

[Edzis] wrote:kamēr nav uzsilis tas ir normāli, a kad ir uzsildījies arī apgriezieni lēnām krīt?

man kad piešķil aukstu arī virs 1ooo rpm stāv pat dažreiz 12oo rāda
kad ir uzslidījies ~8oo rpm


Nu tur jau tā herņa, ka arī siltam bieži tā negribīgi krīt. Vecajam Civic tā gan nebija!!!!!!!!!!!!!!!! :evil:

Nu mazliet uzsilst un tad nokrīt uz normāliem, bet šitam nokrīt tikai tad, ka ir pilnīgi uzsilis! Bik nepatīk man tas viss un patēriņš gan jau ar ka pieaug!
Resnais
 
Posts: 30
Joined: 21 Dec 2004, 08:50
Location: Moving to Mārupe

Postby Ellers » 13 Apr 2005, 12:41

es brauktu apciemot Bensonu :roll:
User avatar
Ellers
LHK ex-biedrs
 
Posts: 1819
Joined: 05 Oct 2003, 14:45
Location: LV Mārupe

Postby Resnais » 13 Apr 2005, 13:43

[Edzis] wrote:es brauktu apciemot Bensonu :roll:


Arī tas ir viss, līdz kam varu aizdomāties :smt090
Resnais
 
Posts: 30
Joined: 21 Dec 2004, 08:50
Location: Moving to Mārupe

Postby ROOT » 21 Apr 2005, 08:49

genesis wrote:
Resnais wrote:
[Edzis] wrote:es brauktu apciemot Bensonu :roll:


Arī tas ir viss, līdz kam varu aizdomāties :smt090


tas ir kompensators :lol: un tas ir normaali :wink: manam crx piemeeram, kad motors uzsilis liidz temperatuurai,kad saak celties datchika bultinja , straadaa ar 1100 rpm un nokriit uz 800 tikai tad ,kad datchika bultinja paceelusies liidz pusei.... :wink:



Fufels.

Par to atbild tukšgaitas vārsti. Ir jābūt 2 gab. Strādā ņemot vērā tosola temperatūru. Šie vārsti ir apkārceļi droseli, regulē tukšgaitu. Acīm redzot kāds no viņiem nestrādā labi. Iekšā ir atspere, kas atvelkas atiecīgi temperatūrai, dozē gaisa plūsmu kad drosele ciet, tas ir, kad atlaists gāzes pedālis. Kaut kas kaut kur strēgst, nolietojies, salūzis.

Vai arī ir kādas problēmas ar aizdedzi vai kādu no sensoriem. Neskatoties uz to, ka nedeg motora lampiņa uz paneļa, vajadzētu nolasīt kļūdas. Jo ir prioritātes, kas lec laukā uz reiz un ir sekundārās problēmas.

Ar tukšgaitu un atgāzēm ir problēmas, paši cīnamies un ir grūti atrast vainu. Parasti palīdz ja maina daļas pret jaunām. Ejot cauri visai sistēmai. Vai ārī jāmazgā tukšgaitas vārsti, jauc ārā u.t.t.
Hondai jaudu var iegādāties šeit:
http://www.sourcemotorsports.lv
Honda motoru tunings un remonts
Honda OEM daļas
Honda preformance daļas
ROOT
LHK ex-biedrs
 
Posts: 1027
Joined: 28 Jul 2003, 14:05
Location: Riga

Postby ROOT » 21 Apr 2005, 22:04

Woox wrote:
Janchuks wrote:starpcitu man tas pats ... aukstam motoram uz 1300 apgriez. turaas un vispaar pa pilseetu ed ap 9 l :((( tas tachu nav norm???


Aukstam motoram 1300 ap. tas ir normāli, siltam vairs nē! Un 9 l pa pilsētu normāli, ja brauc kā ir jābrauc, tad var izliet vairāk litrus!!! :-D


Lōģiski, tam tā jābūt

TAUTA nelaužiet galvu par šo, tas ir normāli. Tātad, kad iedarbinat auto ir jābūt 1500 apgr. Kamēr uzsilsts tosols tiek vērti ciet tukšgaitas vārsti, kas nodrošina 900 apgr. tukšgaitā. Tas ir no rūpnīcas un tam tā jābūt. Tas ir ierakstīts vadības bloku atmiņā.
Hondai jaudu var iegādāties šeit:
http://www.sourcemotorsports.lv
Honda motoru tunings un remonts
Honda OEM daļas
Honda preformance daļas
ROOT
LHK ex-biedrs
 
Posts: 1027
Joined: 28 Jul 2003, 14:05
Location: Riga

paaris jautaajumipar civic, e-vtec, d15z3, 96.gada

Postby seymour » 01 Aug 2007, 21:42

1. saakushi leekat apgriezieni tukshgaitaa.. (biezhi dzirdeta probleema forumaa) - parastaa atbilde cik atceros lamda zonde, bet uz dullo mainiit arii negribas, ir doma dziit uz honda servisu un likt uz stenda, vai tomer uzreiz doties uz tuvako servisu ar lamda zondi zobos :smt102 ?

2. stulbs jautaajums: kaada ir normala darba temperatuura shim dzineejam? un kur jaabuut bultinjai datchikam? maneejaa knapi paceljas kad brauc, bet kad pacelj motora paarsegu, tad motors ir diezgan silts :smt017 :smt100
User avatar
seymour
LHK biedrs - Kolkas gangsteris
LHK biedrs - Kolkas gangsteris
 
Posts: 842
Joined: 16 Oct 2003, 13:24

Postby slayerxx » 01 Aug 2007, 21:56

Man tieshi taa pati probleema ar apgriezieniem.. un arii d15z3 .. , ja nu uzzini, kas pa vainu, tad do zinju .. :?
Ex Honda Concerto 1.6i 16v SOHC (D16Z2 )
Ex Honda Concerto 1.6i 16v DOHC (D16A9)
Ex Honda Civic 1992g. 1.5 SOHC (D15Z3)
Ex Honda Civic 1997g. 1.4 SOHC (D14a4 ) RHD
Ex Honda Accord 2000g. SE 1.8vtec RHD
Vauxhall Vectra 2005g. 2.0T
slayerxx
*
*
 
Posts: 506
Joined: 12 Oct 2005, 12:19
Location: UK Wolverhampton

Postby Nowiii » 01 Aug 2007, 22:02

Pirmkārt pārbaudi tosola līmeni ;) Parasti tukšgaitas vārsti sāk gļukot no tā, ka pārkarst.
'94 Civic K20/K24
Image
Nowiii
LHK biedrs - like a boss
LHK biedrs - like a boss
 
Posts: 4002
Joined: 13 Jan 2005, 23:15
Location: Rīga(LV)London(UK)

Postby soulfreak » 01 Aug 2007, 22:15

man d16z6 klucim bij shii shaize :x ilgi pa servisiem dziivojos... paldies Robertam :D vinjsh man aatri to atrisinaaja!
vaina bij ieksh fast idle valve - pie iepluudes kolektora taada neliela ******, kurai iekshaa bij kautkaads plastmasas vaarstinjsh atskruuveejies :-D iisti nezinu, man to Roberts ar veiklu rokas kustiibu atrisinaaja :shock:
Honda S2000 AP1 | Toyota Supra JZA80
User avatar
soulfreak
--
--
 
Posts: 245
Joined: 17 Feb 2005, 13:13
Location: Latvia

Postby Vile » 01 Aug 2007, 22:29

soulfreak wrote:iisti nezinu, man to Roberts ar veiklu rokas kustiibu atrisinaaja :shock:


Jaa! XeBu ar tagad ta mak! :-D
Image
1.1 + 1.6 + 2.2
Vile
*-
*-
 
Posts: 792
Joined: 29 Jan 2005, 02:06
Location: Purvciems-Vecmilgravis

Re: Negribīgi krītas apgriezieni!

Postby pifko » 26 Jan 2011, 01:12

manam civikam d13b2 dazreiz kriit lidz nullei braucot izspiezot sajugu, dazreiz normali paliek pie 1k. vai kluda ir zondee ?
pifko
--
--
 
Posts: 209
Joined: 14 Sep 2010, 06:43
Location: Jēkabpils

Next

Return to Civic&DelSol - EG / EJ / EH / EK / MA / MB / MC ('92-2000)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests

cron