Sen jau vēlējos EG hatcbeku vai coupe, un beidzot pie tāda tiku.
Tātad, 1994 gada [H] Civic EJ2 LSi ar D15B7. Noskējis ir 230000km.
No extrām - Elektro spoguļi, stikli un lūka, kaut kāds daudzmaz ok audio, svaigas ziemas riepas uz lietim diskiem, OEM miglas, tīrs, smaržigs salons un motortelpa - perekupi pacentušies uz 5+. :troll
Tāds nu viņš bija, kad iepirku, bildes no SS.





Nu un ne tik labās lietas.
Lai gan pēc apm. 2 mēnešu stāvēšanas ārā, piešķīlās momentāli, motors strādāja diezgan nevienmērīgi, zem 4000 rpm/min izteikti trūka jaudas un laiku pa laikam negāja visi podi, salonā jūtama benzīna smaka un zili dūmi pa izpūtēju.
Rūsa sliekšņu galos un arkās meistarīgi nomaskēta ar mastiku un špakteli, arkās iekšā makroflex :troll
Nākamā dienā aizbraucu uz CSDD pēs slimības lapas un jautrība varēja sākties...
Pirmā kārtā nomainītas sveces, vecās bija stipri nokvēpušas melnas un termostats. Dzesēšanas šķidrums pilns ar eļļu - sveika galvas bīve. :naac
Vēlāk operatīvi sataisīts kritiskais slieksnis, par to liels paldies Rolim.



Tad nu sagaidītas Lieldienu brīvdienas, lai varētu pieķertes nabaga galvai, iepirktas vajadzīgās detaļas un process gāja vaļā...




Galvas blīve sapuvusi pagalam. Vārstu blīvslēgi pilnīgi nepidīja savas funkcijas, kā rezultātā cilindri burtiski aizlējās ar eļļu. Bet nu savests kārtībā, nomainīts visas blīves, uzlikta jauna zobene, nomainīti temperatūras devēji, filtri, uzlikti jauni sadalītāja vāciņš, rotors un svečvadi, ielieta jauna eļļa un pēc divu dienu nesteidzīga darba bija braucams.

Nākamais pēc kārtas - estētiskais faktors.
No apelsīnu TicTac paciņas uztaisīts JDM amber pulkstenis,


Nomainītas visas lampiņas panelī un pečkai. Nomainīti pret OEM stūre, ātrumpārslēga rokturis un rocenes rokturis.
Salabota atīmējusies viduskonsole,

Šodien atdzīvinātas nestrādājušas miglas, stikli notonēti ar dzeltenu plēvi, rāmīši uztaisīti tumši.


Plāni vēl ir un darīt ko vēl daudz, bet pagaidām tas viss.