Pagājušogad tiku pie sava pirmā auto, Zaļa EJ9, 1995. Gada kaluma, Pēc VIN 12tūkstošais kurš noripoja no konveijera. Latvijā viesojās no 2006. gada.
Civic iepatikās Jo pabraucu ar vienu kamēr liku tiesības, patika vadība, vizuālais no sākuma tā ne īpaši, bet vadība un dzinējs, tiešām super. Biju braucis ar daudz un dažādiem auto(Gan ar citiem japāņiem, gan vācu autobūves brīnumiem), bet honda likās mazliet savādāka.
Tā nu sāku medīt savu Sivēnu, Galvenās prasības, lai nav sarkans(Riebjas sarkani autiņi), lai ir laba bundža jo patīk skrūvēties un nākotnē ganjau būs vēlme ko uzlabot, lai nav ticis pie praktiskā latvieša nagiem. Atradu šo, par labu cenu. Jāņem bija jo bija jau vēlviens pircējs, kas brauca skatīties.
PRieks un laime, ir autiņš. Ruslans protams mazliet, Kā jau japānim, arkas, bet nekas šausmīgs. Nekad nav bijis sists(Līdz māsas MG izdomāja pazaudēt bremzes un velkot ielidot aizmugurē), lonžeroni taisni, Galvenais, MAZ RŪSA!
Motors gan bija redzējis labākas dienas Zem slodzes kūpēja, uz 600 km ņammāja 0,5l eļļas. Pēc piedegumiem eļļas nebija bieži mainītas.

Vēl foto iz sludinājuma, Bildēs izskatījās labāk nekā dzīvē
Lēnā garā atkopu, uztaisīju dziļo pulēšanu un gala rezultāts bija šāds


("Stickerbomb" pazuda, uzlīmējām tīri tā ierēcot)
Tad sākās epopeja ar dzinēju, tas bija jāmaina agrāk vai vēlak(Kautgan gāja vēl spēcīgi un pamanījās pat izkost 525 bembi, kas bija diezgan Rēcīgi)
Pirmā doma D16Z6, Bet nav, un ja ir pāris stundu laikā pazūd. B sērija. Protams, ka nē jo nav pa kabatai. Sliecos uz D15Z6 jo plaši pieejams un galva ir identiska D16Y8(Mainās rokeru tilts, VTEC bez slavenā -E un līdz ar to sadalene). Plus, labi reaģē uz uzlabojumiem, nu, protams, Cik nu labi D sērija var reaģēt(Nīderlandē čalis ar vieglām modifikācijām ir izspiedis 156Zs uz ratiem bez svilpes). No rūpnīcas 115zs. Nedēļas laikā sazīmēts dzinējs, labs kantoris Rīgā, tirgo Hondu detaļas. Lēti, Ieplūdes kolektors, vadības bloks, dzinējs, pravotka tikai 200eiro.

Dzinējam galvu nocēlu jo gribēju Portēt. Man par pārsteigumu iediluma nav vispār, pat redz vēl honējuma pēdas, plus jauna zobene, rullītis un ūdens sūknis. Uzvara.

1.4i tupeļmotors ārā. Kamēr motors ārā novērsu sīku korozinu, veicu pretkorozijas apstrādi, un izpūtu motortelpu daļēji melnu

Jaunajam motoram galvas ņemšanas process

Gribēju smuku vārstu vāku

Rezultāts

Sāku darboties ap galvu






Gala produkts
Knapi tiekot līdz cēsīm(Galva ļoti minimāli sēdināta un Dzinējs ļoti negribēja darboties uz 95tā pat spēlējoties ar aizdedzi). Raustoties

Tagad nākas obligāti liet 98to

un tāda viņa izskatās šodien.
Kādi nākamie plāni? Steidzami arkas, ir iepirktas, tagad tik jāsagrabina krāsošanai, negribu braukt ar puspabeigtu auto, ja dara tad uzreiz arī nokrāsos. Gribu S20 īso kārbu iegūt vienu dienu, un protams visi pārējie sīkumi, kas ir ieplānoti, ko gan pagaidām paturēšu pie sevis
Tā kautkā.