Šis der arī vienkārši izbalējušām daļām. Ar fēnu smuki var atjaunot virskārtu (ķīmiski, fiziski nepratīšu izskaidrot kas un kapēc). Galvenais nepārcensties - lai plastmasa nesāk kust. Iesaku vispirms patrenēties uz detaļas apakšpuses lai saprastu kā un kas.
Disklaimeris par bildēm:
Tā daļa, kas vadītāja puses bildēs jau ir apčubināta (pēc tam tik iedomājos, ka vajadzēja iemūžināt šo procesu). Bet katrā ziņā tā bija sliktākā stāvoklī kā otra.
Viss, kas nepieciešams: celtniecības fēns un kaut kas abrazīvs. Ja švīkas ir tikai virspusējas, pietiktu arī ar tikai smalkāko švammi.

Salīdzinājumam - pa kreisi saskrāpētais, pa labi jau apčubinātais:

Nodrāzts ar rupjāko:

Nodrāzts ar smalkāko, šeit svarīgi, lai viss būtu daudz maz vienmērīgi matēts:

Noskalots un "samērīts" ar apčubināto. Bildē varbūt izskatās ok jau tagad, taču dzīvē viss vel pabāls. Detaļa, kuru pirmo taisīju ir gludāka, jo bija jānodrāž pavisam orģinālā faktūra, jo bija diez gan dziļas švīkas. Dziļākās protams tik vienkārši ārā nedabūt. Un arī - pirmie kucēni slīcināmi.

Te jau viens gals nokarsēts ar fēnu. Ar to fēnu tā uzmanīgi - cik pamēģināju visvieglāk slēdzot uz karstāko režīmu, bet arī tad ar prātu, sačakarēt pārkarsējot var viegli - paliek sakusuši pleķi un izskatās riebīgi (bet var pēc tam paslīpēt un vēlreiz pakarsēt nedaudz izlabojot). Vislabāk paņemt detaļu rokā pret gaismu tā, lai var redzēt virsmas faktūru un karsēt tik ilgi konkrēto vietu kā tik tikko parādās spīdums. Karoče - ar izjūtām. Nevajadzētu arī dikti ilgi karsēt, jo detaļa var kopumā deformēties.

Un rekur rezultāts. Tā pa kreisi sanāca labāk, jo nebija dziļi jāslīpē + uz pirmo vēl tikai piešāvu roku un sanāca pāris kasjaki. Vispār - iesaku vispirms patrenēties uz kreisās puses (apakšas).
