Man ar šis jautājums ir aktuāls. Itkā ir 2 varianti - mastika (
http://yr.lv/autoserviss/pretkorozijas_apstrade.php) vai krown.
Problēma tā ka tie kas apstrādā ar krown "noliek" tos kuri izmanto mastiku un otrādi.
Mastikai redz problēma esot tā, ka aukstumā paliek cieta un neelastīga - veidojas plaisas pa kuru tiek iekšā sāls un tur paliek mūžīgi.
Pret krownu ir mazliet personīga skepse:
Viens paziņa savu auto tur aizveda - nu lūk, viņi ir ļoti nadzīgi uz sliekšņu sacaurumošanu lai sapūstu tur savu brīnumu iekšā, bet sliekšņu plastmasas uzlikas nost neņēma - un te ir "WTF"? - kāpēc pūst iekšā tur kur pie vesela sliekšņa itkā korodēt nevar, bet tur kur sāls točna tiks klāt, tur to vietu kvalitatīvi neapstrādā + vēl bailes par to ka neveicot nu jau ikgadēju apstrādi ar to krown sāks rūsēt tie caurumi ko viņi paši saurbj?
Bet nu krown ir ~ 2x lētāk nekā ar mastiku.
Un ko cilvēkam no malas darīt, kam ticēt? Apgūt ķīmiju uz iedziļināties formulās lai saprastu kur ir "uzmetiens" un kur nav? vai pirkt audi un miers ar to koroziju?