
Dainis wrote:Jauna ieplūde? Kur vecā?
Edupuiks wrote:kā piestartē bez aķa?
Bonz wrote:nu to es saprotu! Aķi uz bagāžnieku aizvilki?
woo wrote:izrauts kondicieniera sūknis, kondiškas radiators, ventilators, kaudze ar visādiem suportiem, vadiem un skrūvēm
tad ta jaunums.Edupuiks wrote:citi domā, kā kondišku ieviest savā automobīlī, tai pašā laikā woo ravē visu laukā...nebūs karsti vasarās?
![]()
DimanC wrote:tad ta jaunums.Edupuiks wrote:citi domā, kā kondišku ieviest savā automobīlī, tai pašā laikā woo ravē visu laukā...nebūs karsti vasarās?
![]()
tak 80% no autošķūninga (sēdināšanas, pidarasīšanas, spooorta bunduļi un 40. profila riepas, u.t.t. ) ir tādas, ko racionāli cilvēki nodēvētu par absurdu.
woo wrote:DimanC wrote:tad ta jaunums.Edupuiks wrote:citi domā, kā kondišku ieviest savā automobīlī, tai pašā laikā woo ravē visu laukā...nebūs karsti vasarās?
![]()
tak 80% no autošķūninga (sēdināšanas, pidarasīšanas, spooorta bunduļi un 40. profila riepas, u.t.t. ) ir tādas, ko racionāli cilvēki nodēvētu par absurdu.
toties degvielas ekonomija lielākā:
motoram slogs mazāks bez AC pumpja
svars mazāks jāpārvadā
šaurākas riepas samazina degvielas patēriņu, arī 205/40 profila riepas ir vieglākas par 225/55.
sporta bundulis ir ar mazāku pretestību motoram, tātad izplūdes gāzes tiek ātrāk ārā no sistēmas un tas noņem slogu motoram, varbūt ari iegūst nedaudz lielāku jaudu, lielāka jauda = mazāk jāspiež uz gāzes pedāļa = lielāka degvielas ekanomija.
sēdināšana samazina gaisa plūsmu pa auto apakšu, kam arī ir pozitīva atsauce uz degvielas ekanomiju, kur nu vēl vadāmības ziņā, zemāks gravitācijas punkts = labāk vadāms auto
kāds vēl jautājums?
woo wrote:toties degvielas ekonomija lielākā:
motoram slogs mazāks bez AC pumpja
svars mazāks jāpārvadā
šaurākas riepas samazina degvielas patēriņu, arī 205/40 profila riepas ir vieglākas par 225/55.
sporta bundulis ir ar mazāku pretestību motoram, tātad izplūdes gāzes tiek ātrāk ārā no sistēmas un tas noņem slogu motoram, varbūt ari iegūst nedaudz lielāku jaudu, lielāka jauda = mazāk jāspiež uz gāzes pedāļa = lielāka degvielas ekanomija.
sēdināšana samazina gaisa plūsmu pa auto apakšu, kam arī ir pozitīva atsauce uz degvielas ekanomiju, kur nu vēl vadāmības ziņā, zemāks gravitācijas punkts = labāk vadāms auto
kāds vēl jautājums?
Users browsing this forum: No registered users and 4 guests