

Te nu mans projektiņš, kas sākumā galīgi tāds netika domāts ...

Kā jau liela daļa automīļu esu "praktiskais latvietis" un daru gandrīz visu pats

Tātad, naf jau daudz ko teikt šobrīd, savai hondiņai viss, kas ir darīts ir paša spēkiem panākts, mūzika visa paša būvēta, vizuālās modifikācijas arī veiktas paša spēkiem, tas gan prasa daudz pūļu un izdomas, jo sākumā nebija gandrīz nekādas pieredzes. Neilgi pēc pirkšanas viņa izskatījās šitā:

Šī bilde jau ir gan pēc pirmā crash. Bilžu nav, nebija fotjika

Kā saka, jebkurš crash ir pamats jaunam tūnam

Pēc tam tika uzlikta taisnā izplūde (to gan pac nedarīju, jo nebija NEKĀDU zināšanu un aparatūras)


Tika nedaudz modificēta ieplūde, koniskais gaisa filtrs


Tad kādu brīdi (diezgan lielu:k )bija uzlīmju ēra ...



Tika nogriezta pusass ... pac mainīju, protams


Tad bija slavenā šķībā riteņa ēra, saliecu pakaļējo plauktu uz apmales

Pēc brieduma sasniegšanas (kad negribās visādus plastmasas pribambasus, gumijas, atstarotājus utt.) tika izdomāc, ka mašīna tiks veidota clean stilā, viss liekais un no kopskata izlecošais tiks likvidēts. Sākts tika ar mazo melno spoilerīti uz bagažnieka vāka. Visiem darbiem izmatoju špakteli ar stiklašķiedras piedevu





Pēc tam pamazām sākās darbs pie moldingu likvidēšanas, tehnika tieši tāda pat








paralēli visiem darbiem pamazām tika pilnveidota arī audio instalācija, protams, paša spēkiem



Te dažas procesa bildes arī:









Un tagat nonākam pie sāpīgākās vietas ... otrais nopietnais crash ...



Pamazām tiek noārdīts viss sabojātais un saliektais, tai skaitā radiators




Pamazām sākam locīt atpakaļ savās vietās visu, ko vien var.



Tika kārtīgāk izlocīta balka, pie kā lukturi un radiators stiprinās, saregulēti paši lukturi utt. ...



Kamēr žuva krāsa, paniekojos ap šrotiņu un būs vēl viens tjūns ...



Tikai mieru, tas nav gala rezultāts, vēl tiks krāsots

Vēl jāsalabo reste, jo turās tikai ar trim skrūvēm, a jābūt ar sešām un četriem plastmasas klimpšiem. Jāpieregulē bamperis un vēl šādi tādi sīkumi.
Nomainīts sadalītāja vāciņs, cerams, ka tagat mitrā laikā nebūs vairs problēmu ar iedarbināšanu

Nomainīju priekšējās atsperes, skrūves gan bija labi ieēdušās, salauzu divas atslēgas, beigās nopirku kārtīgu štrumentu pa 8Ls, bet viss notiek vismaz, re ku bildes, sākumā neizskatījās diezko labi, bet notīrīju rūsu un apstrādāju ar rūsas pārveidotāju, nokrāsoju un i ok! Ā, vēl nomainīju vadu, kas savieno motoru ar masu, lielāka šķērsgriezuma uzliku, jo sila.



Pirms:

un pēc

Aizmugure vēl nav sēdināta, tapēc arī tā dīvaini izskatās, tas vēl priekšā

Nomainīts stikls, pusass un lodbalsti, tad vēl kapots jānokrāso ...





Tiek attaukots stikls un mašīnas virsbūve, kur tas tiks līmēts un uzklāta līme

Liekam stiklu savā vietā un pieregulējam, jāskatās, kā stiprinās moldingi, pēc stikla ielīmēšanas vai reizē ar to, šajā gadījmā pēc, tādēļ pieregulējot stiklu ik pa brīdim piemēram vai varēs tos pielikt


No šrotiņa noņemtais plaukts ar lodbalstu

Un te kopskats ar paveikto

Nomainīju stūres pirkstus un bremžu klučus priekšā, aizmugurējos vēlāk, jo nebija pa rokai, ko vietā likt. Vēl tika nedaudz paeksperimentēts ar šitādu lietu ...


Organiskais stikls. Tas ir tikai pirmais eksperiments, tapēc arī kvalitāte nav tā labākā, bet paņēmiens varētu arī derēt.







Ir jau šādas tādas nedodjelkas:k , bet viss ar laiku

Nopūtu lonžeronus un spārnus no iekšpuses ar kautkādu draņķi, kas tjipa aizsargā no korozijas izveidojot plānu plastmasai līdzīgu kārtiņu.
Pirms:

Pēc:


Kā arī pamazām sāku gatavot krāsošanai ...





Pamazām tiek atjaunota arī piekare ..

Atnāca paciņa ar šitādu te verķi:

Neliela dāvana no pasta uz vārdadienu

Būs viens ļoti liels filtrs



Šobrīd, krīzes laikā




Sorry par kvalitāti, bildēts ar alus pudeles korķīti

