Šis tas sadarīts:vispirms jau kamēr saimnieks LV iegūts jauns nr. ZS-45



uzlabota sēdēšana

uztūnēti amortizatori, lai var smuki nosēdināt






pagāšvasar tika iepirkti miglinieki un beidzot tie ir savās vietās, nepatīk kā viņi izskatās orģinālajās vietās tādi kā izlīduši uz āru, tapē tās nofleksēju un uztaisīju savus stiprinājumus, tā lai smuki līdz ar maliņām līdz restei


nedaudz pakrāsots: tosola bačoks un xenona bloki


pabūts arī Jelgavā uz stenda. Ar elektriķi uzregulēts uz 0.5 bar, Liels paldies viņam! Atradām motoram robežu, kur jau sāka detonēt. Izrādās, ka ļoti nepateicīgs motors un jau kārtīgi nolietots, vairāk par ~200zs uz ratiem nedabūjām.


uzčinīti arī rižie gabarīti, nedaudz apzāģēta priekšējā lūpa, priekšā jauni brežu diski ar klučiem, aizmugurē loki (bremzes perfektas), samainītas apakšā norūsējušās bremžu līnijas, karterim jauna blīve (lejas daļā vairs nekur nesulo), skatē par turbo vispār neko neteica, atvēra haubi un tāpat arī aizvēra

pāris bildes tagadējam kopskatam, būs tīrāks auto, būs vēl kāda bilde




Pagaidām pietiks

P.S. pārdodu sēdinātās atsperes Eibach melnas (tagad rūsas krāsā) un orģinālos beņķus ļoti labā stāvoklī (2 mazi izdedzināti caurumiņi, nav izsēdēti), šofera beņķis izjauktā stāvoklī bez sliedēm. Varu nosūtīt bildes ja vajag
