Krisiks wrote:rrobis wrote:ir ir tur daudz. bet nu, ko lai dara.
bet nu jā - labāk iepostēt pat tad, ja kaut kas nesanāk, lai ir informācijas aprite. citādi LV ļoti izplatītā situācija - katrs savā garāžā kaut ko skrūvē un ja kaut kas noiet šķērsām nevienam nestāsta un nākamie kāpj uz tiem pašiem grābekļiem.
Tu no vienas malas uz otru gāji, vai sāki ar vidu un pakāpeniski uz abām pusēm?
Es pirms nedēļas, moš divām Žopeli pārmetināju un varētu teikt ka vispār nesavilka, varbūt divās vietās max uz milimetra bedrīti un ne platāku par 1cm..
- ja kas pirmā reize(ja iet runa par lielu apjomu un bez papildus atbalsta)
rrobis wrote:Sākumā viss tika pieķerts uz punktiem, pa perimetru, tad piefleksētas kantis, lai +/- sakrīt pēc līnijām. Metināšana tika veikta pārmaiņus dažādās vietās, lai metāls atdzistu.
Jo lielāku "palagu" liek iekšā, jo grūtāk precīzi iekļauties līnijās - problēma ir detaļu kvalitātē, kur izļurkātās poļu/ķīniešu formas tikai aptuveni atkārto oriģināla siluetu. Vislābāk šie elementi der liekot pa virsu nevis aizvietojot....![]()
Kā redzams kresajā pusē maiņas spārns ir griezts vairākās vietās, lai kaut cik iedzītu vietā.
CaraCal wrote:Nācās vienam skābam pāris dienas atpakaļ arku metināt.
Blakus boksā baigie metālu kalēji un metinātāji, visnoataļ meistari. Speciāli aizgāju vēl izprašņāt kā pareizāk, kā lai izdara, lai mazāk savelk utt.
Veči ātri atcirta, ka pats Dievs to metālu vilkšanos (īpaši uz plāniem un liektiem auto bleķiem) tolkam nesaprot.
Tāpēc mums ir dota tāda manta kā špaktelis.
Uldis wrote:Jaukiņi![]()
Kāds ECU? Standarta vai plānos ruļļi?
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest