
Pertiķis wrote:Ja nav noslēpums cik maksā Ecu regulēšana uz stenda?![]()
Ja kādreiz vēlies uzskrieties pret stock b16 tad dod ziņu
V1 wrote:Lai aprēķunātu reālos zs ( bosh stends) jelgavas mustangi jāpareozina ar 1,25 un mēs iegūstam 132 zs. Koeficentu ieguvu pēc jelgavas stenda pārmērot jaudu uz Roļa stenda.
Labs rezultāts, veiksmi turpmākajā hondas tūningā!
K.S. wrote:Jeeej, caurs radiātors![]()
![]()
DairiS wrote:V1 wrote:Lai aprēķunātu reālos zs ( bosh stends) jelgavas mustangi jāpareozina ar 1,25 un mēs iegūstam 132 zs. Koeficentu ieguvu pēc jelgavas stenda pārmērot jaudu uz Roļa stenda.
Labs rezultāts, veiksmi turpmākajā hondas tūningā!
Kur ir teikts, ka bosh stendam ir rēalie zs? Skolas laikā ir ļoti daudz pabūts uz stenda un redzēti dažādi projekti. Salīdzinot jaudas, hondām vienmēr ir vairāk kā citiem. Nedomāju, ka krosisti nemāk vīlēt golfus un opeļus, tā pat arī bmw ir labi toņi un smukas līknes.
Cik runāts ar GintsK, drifteriem, krosistiem un stenda nosacīto īpašnieku, tad reālākais koeficients ko būtu jāpiemēro ir 1.1 -1.15. Bet katram jau tos gala ciparus gribās pavilkt max tālāk.
Kā vispār var spriest par motoru redzot tikai gala ciparus? Pat jogurtu neviens nepērk vadoties tikai pēc vizuālā noformējuma...
seisis wrote:Padomā vēlreiz ko uzrakstīji, un tad nākamais padomā cik opeļus un golfus savīlētus, kas brauc pa priekšu un kautcik iet Tu zini?
Return to Civic&DelSol - EG / EJ / EH / EK / MA / MB / MC ('92-2000)
Users browsing this forum: No registered users and 0 guests