
dev_hdd wrote:Paskaties grāmatā cik rūpnīca pieļauj eļas zudumu EP3. H sērija nobāl
Oto wrote:Service limit VTEC motoriem ir 1l eļļas uz 1000km
rrobis wrote:dev_hdd wrote:Oto wrote:H22 dēļ FRM čaulām tāpat jau eļļu papildus uzēd.
Paskaties grāmatā cik rūpnīca pieļauj eļas zudumu EP3. H sērija nobāl
Eļļu principā neēd nemaz tik traki. Vairāk izlīst gar sadalītāju un jau otrais Mahle filtrs, kurš pie vītnes tek. Rezultātā apakša pludo eļļā - tur arī visi zudumi
Pavasarī uz maiņu jāņem kāds cits variants. Kas būtu sakarīgs h sērijai?
Balodis wrote:nu cik es esmu dzirdējis, tad ja pārvelk eļļas filtru vai nesasmērē filtra blīvi ar eļļu, tad viņš tek.. ja visu normāli izdara, tad nekas tāds negādās.. pašam nav gadijies dzirdēt, vai redzēt ka kādam kuram būtu mainijis, kaut kas tecētu.
dev_hdd wrote:Laikam neesi skrūvējis volvo
Bonz wrote:Par MAHLE![]()
Ieprikš visu laiku pirku JS Asakashi filtrus, pēdējo reizi uzliku Mahle filtru, jau velkot klāt dīvini likās ka nepiespiežas gumijas. Pirkts APE (kaut kāda brāķu partija) Tek man arī tas filtrs.
rrobis wrote:Bonz wrote:Par MAHLE![]()
Ieprikš visu laiku pirku JS Asakashi filtrus, pēdējo reizi uzliku Mahle filtru, jau velkot klāt dīvini likās ka nepiespiežas gumijas. Pirkts APE (kaut kāda brāķu partija) Tek man arī tas filtrs.
Kur tos Asakashi ņēmi?
Man Accord arī Mahle un tas itkā netek. Visām citām mašīnām ģimenē arī un pat uz f20 dzinēja liku un viss bija labi.
H22 jau otrais Mahle tek
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest