TPS labāk neaiztiec. Nolasi ar OBD tūli kādu atvērumu kompis redz, ja mazāk par 10% tad nav ko tur aiztikt tas tāpat tiek pieņemts kā aizvērta drosele. Drīzāk apgriezieni augsti, jo gaisu rauj garām vai arī droseles trosīte ķeras.
Pēc 40k km, jaunas sveces iekšā, šoreiz paprovēju Irīdija denso SKJ20DR M11 NGK iet atpūtā.
BTW, apgriezienu problēmas dēļ ELD kļūdas, kas joprojām ir aktuāla tēma ar topošu garu stāstu. Šobrīd rpm brīvgaitā ir normas robežās un ELD problēma tiek risināta.
Šodien atgriežos pie vasaras čībām. Skatoties ziemas riepas, kuras jau mainu pret jaunām, atklāju ka visām iekšējā mala dilusi būtiski vairāk, būs jāregulē savērsums, sagāzums.
Līdz 150 eur sūtījumus var sūtīt, lai nav muita jāmaksā, būs tikai PVN. Cenas demokrātiskas, atnāk 5-8 dd laikā. OEM, sūtīju reikai remkomplektu, par 100 eur lētāk nekā Nipponā.
Hondā šodien izņemti ledi un salikti halogēni, tā teikt, gatavs skatei. Kādu laiku atpakaļ ielikts jdm ECU, kas nestabilo rpm lieto izbeidza, un tagad rpm stāv, kur jāstāv. Kā arī reflash team softs ar egr off un fuel cut off, patīkami laigani brauc, bez liekas raustīšanās atmetot gāzi pie maziem ātrumiem.
Last edited by vpelns on 16 Jul 2018, 22:12, edited 1 time in total.