Slinkuma pārvarēšana atmaksājas

! Vopšem mana dziļā sāpe - tekošais balancieru vāļu reduktors. Izrādās tas mēsls ir apkalpojams - atšķirībā no tā ko raksta Honda savos auto katalogos. Uzsveru - auto katalogos. Šo pašu mezglu Honda piedāvā apkalpot uz laivu dzinējiem

! Bet protams tas tika uzzināts tiikai pēc tam.
Kādā brīvdienu vakarā sēžot darbnīcā un pīpējot un meditējot uz to nolādēto reduktoru izdomaju ka laikam jāpamēģina izjaukt, jo plauktā ir lieki, tātad neko tāpat nezaudēšu. Aizgāju līdz presei, un tavu brīnumu - izjaucās ka nebij ko redzēt.
Rezultātā iegūstam šādas sastāvdaļas

Sirdi momentā iepriecina labi pazīstamais brūnās krāsas blīvslēdziņs - NOK - tātad varianti ir. Varianti ir, un vislētāk ka izrādās beigās, tepat Nipponā, tikai atšķirībā no standarta apmeklējumiem, lepni dodamies pie onkuļa, kas tirgo zālespļāvējus, laivu mutorus, sniega tīrītājus un citus mēslus

. UN dodam šamam šādu detaļas kodu 91234-ZW-5003 izmēri 18x33x6, 7.39Eur. Neziamirstam uzsūtīt arī jaunu "O-ringu" (ja tā to var nosaukt un ne pie šī onkuļa, bet jau aoto nodaļā, jo balancieru reduktoru korpusi atšķiras) ~8Eur, var protams pielīmēt uz kāda silikona veco, ja nav saplaisājis esošais. Un braucam laimīgi tālāk bez eļļas noplūdēm.

Iegādāti 3, JO, tikai sūtīšana no štatiem izmaksā no 20-35Eur, tamdēļ pirkts tepat LV. Var protams būt lepns un uzlikt lietotu "strādājošu" un ticēt ka 20 gadus vecs blīvslēgs nemīzīs garām, var būt protams vēl lepnāks un nolikt ~200Eur un nopirkt jaunu reduktoru

!!
Šis blīvslēdziņš būs aktuāls visiem F un H sērijas brīnumiem