Nu tā. Sen neko nebiju rakstījis, tad nu ierakstīšu par esošo situāciju.
Tātad, te pa ziemu bija tā problēma, ka nevarēja pielaist - atrisinājums bija indukcijas spole. Bet aizstumjot uz garāžu sākām skatīties, ka eļļas līmenis pārāk zems, pārbaudījām kompresiju: Divos cilindros pa 8.5, divos pa 4

. Biju diezgan pārsteigts, jo īsti ne jaudas zudumu un neko citu manījis nebiju, bet nu lab. Sarunāja autiņam meistaru un šis ķērās klāt, gāja pa solim uz priekšu un vaina bija gredzenos, šamie piecepušies bija. Kaut gan pa ziemu sportojis nebiju, nezinu no kā tas gadījies. Tad nu iegādājās jaunus gredzenus, kā arī blīves, saļņikus un visus parejos sīkos pribambasus,ko nu tur vajadzēja, un viss tika nomainīts. Pie reizes arī jaunas sveces. Un nu jau kompresija visiem stobriem kā nākas. Pie reizes arī tika nomainīts šis tas no sadalītāja, kā arī vāciņš. Prātīgi noripināts patreiz kādi km ~600.
Un nu pēc skata lūk tā:

krāsojums nav supper kvalitatīvs, bet paskats domāju krietni labāks, kā bīja.
Starp citu, neko nebiju minējis, bet pagājuša gada vasaras beigās arī radiators, aķis, benzīna filtrs un vēlāk arī gaisa filtrs tika nomainīti.
Tad nu autiņš beidzot atkal ripoja un bij liels prieks. Jo nu arī nepierasti bija tas, ka ļoti brieži lec kā,ar pirmo/otro šķīlienu. Un tas protams arī priecē.
Bet dažai jautājumi joprojām neatbildēti:
1. Kāpēc tādā jau normālā darba temperatūrā ir reizes kad auto nelec, griez cik gribi, tad nu nākas kādas 5min gaidīt un pēctam šīs pielec.
2. problēma bija vakar. Izbraukājos pa pilsētu, kādās četras reizes piestāju un visas 4 leca ka prieks. Turpat jau braucot mājās - pieskrēju pie veikala, kādas 5min pastāvēju - pēc tam darbinu, bet nu nelec ne par ko. Gaidu, gaidu bet nekā. Aizvilkām turpat pie mājām (arī velkot piedarbināt neizdodas) , vakarā mēģināju vēl, bet nekā. Tik pamanīju to, ka kkā nedzirdu, ka sūknis ieslēgtos.
Tiku mājās un sāku meklēt forumā atbildes. Skatījos uz to main releju kas atbild par sūkņa ieslēgšanu pie aizdedzes pagriešanas - noņēmu to nost, atradām shēmu - pārbaudījām - bet ar to viss kārtībā, lodējuma vietas ļoti labas un pretestības liekas arī nebīja. Nu neko - gāju atpakaļ uz auto. Lieku klāt - pagriezu,dzirdu ka tagad sūknis ieslēdzas,
pēctam Starpcitu biju aķi atslēdzis jo signalizācijas masas vads bija uz tās pašas skrūves kur tas relejs pieskrūvēts pie korpusa, to pārliku citur, pieliku atpakaļ aķi - pagriezu aizdedzi, dzirdu ka suknis atkal ieslēdzas - laižu klāt un uzreiz pielec.
Vai tās abas problēmas tagad būtu saaistītas? Sūknis iet uz galu, vai kāds devējs dod kādu nepareizu info, vai kompis pie vainas - ir kāds variants kādam?
