Otiņa EJ1 civic

Re: Otiņa EJ1 civic

Postby Mix » 15 Jan 2014, 22:58

No Ek nederēs, tikai no b sērijas 92-95 EG, vai MB,MC civica.
EG Hatch
User avatar
Mix
spamer trying to get 1000 ?
spamer trying to get 1000 ?
 
Posts: 972
Joined: 06 Aug 2008, 09:33
Location: Rīga

Re: Otiņa EJ1 civic

Postby Rolis » 16 Jan 2014, 09:04

Mix wrote:No Ek nederēs, tikai no b sērijas 92-95 EG, vai MB,MC civica.


atljaushos apstriideet, jo no EG uz EK civic der!!!
Honda Civic Type-R AX-80
Mitsubishi Lancer EVO IV RO-32
Seat Leon FR TDI (daily car) RO-23
Honda Jazz 1986 b18 (drag car) RO-29
KTM SMC R (Supermoto) SC-66
Jawa 350 Jubi

Auto, moto u.c. detaļu labošana, krāsošana PM :wink:
Rolis
Normāls kukainis
 
Posts: 1959
Joined: 22 Aug 2006, 18:27
Location: Rauna, Riga

Re: Otiņa EJ1 civic

Postby Mix » 17 Jan 2014, 10:39

Tad hz kas tur ir, ja šim no EK neder uz EG :smt017
EG Hatch
User avatar
Mix
spamer trying to get 1000 ?
spamer trying to get 1000 ?
 
Posts: 972
Joined: 06 Aug 2008, 09:33
Location: Rīga

Re: Otiņa EJ1 civic

Postby Gapchugs » 17 Jan 2014, 19:29

Kad es swapoju B18c4 Ej1, tad motors bija no 99 gada, kas nozīmē ka EK tipa. viņam ir savādāks liekums. uz eg no ek der bet otrādi ne, jo Ek reika ir ar lielāku izcilni kā eg, tad viņai arī neder tas eg kronšteins.
No D sērijas nederēs, bet tā kā man motors uz doto brīdi ir izcelts ārā, iedodot man D sērijas kronšteinu, varu pārveidot 1:1 lai derētu
Detaļu tirdziņš civic 92-95 + 95-00 PM vai 29150473
Gapchugs
spamer trying to get 1000 ?
spamer trying to get 1000 ?
 
Posts: 968
Joined: 10 May 2007, 20:56
Location: Jelgava

Re: Otiņa EJ1 civic

Postby Mix » 17 Jan 2014, 22:17

Nu te ir normāls rosols :shura:
Rolis saka, ka no EG uz EK der, tu saki, ka no EK uz EG der, bet ne otrādi; es teiktu, ka MB,MC ir vairāk tuvāks EG nekā EK, jo iekš EG b18c4 iecēlu ar visām tā paduškām un kronšteiniem, a te čalis saka, neviena no EK paduškām neder iekš EJ. Kur ir taisnība? :-D
EG Hatch
User avatar
Mix
spamer trying to get 1000 ?
spamer trying to get 1000 ?
 
Posts: 972
Joined: 06 Aug 2008, 09:33
Location: Rīga

Re: Otiņa EJ1 civic

Postby Rixis » 18 Jan 2014, 10:32

Mix wrote:Nu te ir normāls rosols :shura:
Rolis saka, ka no EG uz EK der, tu saki, ka no EK uz EG der, bet ne otrādi; es teiktu, ka MB,MC ir vairāk tuvāks EG nekā EK, jo iekš EG b18c4 iecēlu ar visām tā paduškām un kronšteiniem, a te čalis saka, neviena no EK paduškām neder iekš EJ. Kur ir taisnība? :-D

Kaut kur Visumā :-D
User avatar
Rixis
LHK biedrs
LHK biedrs
 
Posts: 2775
Joined: 02 Mar 2008, 17:18
Location: Korejas elektromobīlis

Re: Otiņa EJ1 civic

Postby Otins » 30 Mar 2014, 21:17

Kautkas jaieraksta! B16 iemocīts iekš ej1 :D
par tiem motor stiprinājumiem-sānu paduškas paņēmu no D srijas, no salona puses, to orģinālo pagarināju aptuveni pa 35mm!Motors stāv iekšā taisni :roll:
Lipinot apkārt tos labumus nonācu pie secinājuma,ka atkal kutkas nelīmējas kopa :(
Tad jautājums:
Stūres pastiprinātājam neder no D serijas trubas savienojums,kas nāk no reikas :?: būtu pareizāk meklēt citu trubu?
Gāzes trose ar diezgan par īsu :smt017
User avatar
Otins
 
Posts: 36
Joined: 01 Apr 2009, 13:35

Re: Otiņa EJ1 civic

Postby Mix » 30 Mar 2014, 21:33

Es sapāroju d sērijas pastiprinātāja trubu ar b sērijas, uzdevumu veica Hansaflex, kalpo gut. Gāzes trosi vari paņemt no kāda d13 karburatora, škiet,ka tiem bija pagaras.
EG Hatch
User avatar
Mix
spamer trying to get 1000 ?
spamer trying to get 1000 ?
 
Posts: 972
Joined: 06 Aug 2008, 09:33
Location: Rīga

Re: Otiņa EJ1 civic

Postby Otins » 07 Apr 2014, 06:57

Ieprekšējās neanses ir noverstas!
Ir atkal vajadzīgs padoms!
Kā tur ir B16 ar tām pārnesum svirām,kas tiek savienotas ar kloki un kārbu!?
Noteikti, kaB16 vinjas ar nāk divas? Tā svira kas ir kustīga tā pagarumam der, bet tā otra kurai jābūt nosacīti nekustīgai- tā par īsu!? Un pie tam viena otrai traucē!
Kāds te būtu pareizākais risinājums?
User avatar
Otins
 
Posts: 36
Joined: 01 Apr 2009, 13:35

Re: Otiņa EJ1 civic

Postby Mix » 07 Apr 2014, 07:39

Sameklet B sērijas sviras.
EG Hatch
User avatar
Mix
spamer trying to get 1000 ?
spamer trying to get 1000 ?
 
Posts: 972
Joined: 06 Aug 2008, 09:33
Location: Rīga

Re: Otiņa EJ1 civic

Postby BirkoWs » 07 Apr 2014, 08:01

Divi varianti.
1. -
Mix wrote:Sameklet B sērijas sviras.

2. - uztaisi/uzmeistaro/metini pats (izmanto jau esošās sviras), bet tas jādara kvalitatīvi ...
User avatar
BirkoWs
LHK biedrs
LHK biedrs
 
Posts: 4118
Joined: 15 May 2006, 12:29
Location: Riga/Iļguciems

Re: Otiņa EJ1 civic

Postby smaidinsh » 08 Apr 2014, 21:18

BirkoWs wrote:Divi varianti.
1. -
Mix wrote:Sameklet B sērijas sviras.

2. - uztaisi/uzmeistaro/metini pats (izmanto jau esošās sviras), bet tas jādara kvalitatīvi ...

ka teftels paravs var ķep lep bet tad ja kkas nesaturaas skrienoties var neielikt vispar robos :-D
Caddy 8)
Tesla 8)
FD3 sold
CRV '98 - sold
EJ9 '99-Tolmets
EK4 - >B18c lsd sold
Dodge '08 8)
DC2 '93 [b18c]-sold
Mazda 323f 94/5-sold
EJ1 '94[D16]-crashed
EJ6 '97[B16]-sold
EG8 '93[D15]-sold
EF '89[ZC]-sold
EF '91[D15]-crashed
User avatar
smaidinsh
LHK biedrs
LHK biedrs
 
Posts: 1574
Joined: 18 Feb 2008, 20:25
Location: Kurzeme

Re: Otiņa EJ1 civic

Postby Otins » 11 Jun 2014, 22:03

Proces ļoti ļoti lenu veļās uz priekšu! kā ir laika bads-būs ātrāk uzjautāt te :)
Dzinējs iekšā,ar devējiem ar kautka esu ticis galā ir meiģināts pielaist-rezultāts griež,bet nelec! :(
secināju,ka degvielas sūknim nepienāk elektrība-kas par vinju atbild??? drošinātāji visi veseli!
Ir 2kļūdas 10 un 11,pēc manām domām tam pielaišanu nevaidzētu traucēt!!!
bet lasot checu raustās arī SRS,ja lasa kā checu tur metas tādi brīnumi 11,51 :-k
User avatar
Otins
 
Posts: 36
Joined: 01 Apr 2009, 13:35

Re: Otiņa EJ1 civic

Postby Balodis » 12 Jun 2014, 08:35

par sūkni atbild main relejs. noklikšķ, kad pagriež atslēgu?
Volvo V50 2004 2.0D
Honda Civic EJ9 D16z6
- D15b2 mini-me vtec
-- D14a4

Peugeot 405 GRi Winter Beater
Balodis
---
---
 
Posts: 316
Joined: 30 Oct 2012, 12:43
Location: Jelgava

Re: Otiņa EJ1 civic

Postby Otins » 26 Jul 2015, 12:31

Pēc 3 gadu pārtraukuma ir apmeklēts TA-divi divnieki!
B16A2 iekš civica ar griežas :)
Ir jautājums;
Brīvgaitas apgriezieni vienu brīdi ir par aukstu nākamajā pa zemu 600 -1400rpm
Konstatēts-virs 130km/h spidometra bulta sāk izteikti raustīties un aukstāk nekāp,bet ātrums pieaug!?
līdz ar to - tahometrs virs 3000rpm,braucošā variantā,ar vairs īsti negrib celties! bet brīvgaitā virs var dabūt-liekas,ka ar to melo tahometrs!?
vtec šķiet līdz ar to ar nenostrādā :( check engine nedeg!!
Dzinējs ar tāds miegains!
Varbūt kāds var pamest padomu,kur meklēt problēmu???
domāju,ka tā ir kaut kāda bērnu slimība pēc B16A2 swapa :-D
User avatar
Otins
 
Posts: 36
Joined: 01 Apr 2009, 13:35

PreviousNext

Return to Civic&DelSol - EG / EJ / EH / EK / MA / MB / MC ('92-2000)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron