snowbrd's BEAGLE

Re: snowbrd's BEAGLE

Postby snowbrd » 22 Feb 2015, 21:17

KKTK wrote:Viss tik kompakts... Kas dzesēs?

Īsti nesapratu jautājumu, ko tieši dzesēs? Turbīnas? Gaiss, kas virmos viņām apkārt :D
Honda Accord CL9
Mitsubishi Evolution 8 MR
Honda Civic Shuttle Beagle 4WD 1996

Izstrādāju būvprojektus (rekonstrukcijas, renovācijas, jaunbūves utt.) PM
snowbrd
LHK biedrs
LHK biedrs
 
Posts: 1188
Joined: 29 Apr 2008, 16:51
Location: Cēsis/Rīga

Re: snowbrd's BEAGLE

Postby Roberts » 22 Feb 2015, 21:45

Jā, sakarā ar dzesēšanu. Trubas būs jānotin ar termo lentēm, turbīnēm gatavo termo somiņas ;) les karsti!
Image
User avatar
Roberts
LHK biedrs - Reāls ņuņčuks
LHK biedrs - Reāls ņuņčuks
 
Posts: 2652
Joined: 09 Jun 2004, 20:54
Location: Riga/Jugla

Re: snowbrd's BEAGLE

Postby snowbrd » 22 Feb 2015, 21:48

Roberts wrote:Jā, sakarā ar dzesēšanu. Trubas būs jānotin ar termo lentēm, turbīnēm gatavo termo somiņas ;) les karsti!


Ja viss strādās, tad tas protams tiks darīts :wink:
Honda Accord CL9
Mitsubishi Evolution 8 MR
Honda Civic Shuttle Beagle 4WD 1996

Izstrādāju būvprojektus (rekonstrukcijas, renovācijas, jaunbūves utt.) PM
snowbrd
LHK biedrs
LHK biedrs
 
Posts: 1188
Joined: 29 Apr 2008, 16:51
Location: Cēsis/Rīga

Re: snowbrd's BEAGLE

Postby snowbrd » 02 Apr 2015, 08:40

Karoč aprēķini uz papīra, ka jau zināms, nav tas pats kas dzīvē.
Vakar biju uz stendu, mazā turbīne savu darbu paveica ļoti labi, lielo tā arī neizdevās īsti iekustināt :mhihi:
Mazā sapūta 1.4 bar, lielai dabūts tika 0.5 bar max.
Pēc stenda atbraucu mājās un secināju, ka ir izpūsta galvas blīve, tākā ir atkal ar ko padarboties. Motors tiks celts ārā un pielabotas vēl dažas lietiņas, lai vairs nebūtu jāceļ ārā. Lielā turbīne ies uz tirdziņu un vietā jau tiek meklētā cita. Visi līdzekļi pašlaik gan ir jānogulda citām vajadzībām, tāpēc nemāku teikt, kad būs nākošais tūns, cerams drīz.

Izdruka no stenda, ko dabūjām ārā no mazās turbīnes (uz slapja asfalta 4. robs spolē FWD :mhihi: )

Image

Pagaidām pīsiņš :smt006
Last edited by snowbrd on 02 Apr 2015, 10:35, edited 1 time in total.
Honda Accord CL9
Mitsubishi Evolution 8 MR
Honda Civic Shuttle Beagle 4WD 1996

Izstrādāju būvprojektus (rekonstrukcijas, renovācijas, jaunbūves utt.) PM
snowbrd
LHK biedrs
LHK biedrs
 
Posts: 1188
Joined: 29 Apr 2008, 16:51
Location: Cēsis/Rīga

Re: snowbrd's BEAGLE

Postby Kristaps » 02 Apr 2015, 08:51

Uz Poliju jādabon pārliecinošā gatavībā!
EDM 3rd gen Honda Prelude 2.2i 16v DOHC LSD E85 Image

Image

UK EP3 #25
LHK ziemas power Impreza GF8
Civic Aerodeck VtiS B18C4 LSD Sold3
Kristaps
LHK biedrs
LHK biedrs
 
Posts: 8197
Joined: 02 May 2005, 23:31
Location: Rīga/Mārupe

Re: snowbrd's BEAGLE

Postby seisis » 02 Apr 2015, 08:56

Kristaps wrote:Uz Poliju jādabon pārliecinošā gatavībā!

Uz Poliju top vēl pārītis ļooti sterilu un ātru hondu.
Izdrukas ok, veiksmi skrūvēšanā! ;)
Honda Accord Tourer '12 CW3 N22B2 215hp
Honda Civic Ep3 K20A2 Type-R Gāž minišosejā
Honda Accord Tourer '07 CN2 N22A1 140hp pārdots
Honda Civic EG6 B20 230hp (ex car)Pērnavā iznīcināts
Honda Civic EG6 VTI B16A2(ex car) Gāž minišosejā
seisis
Redline achieved !!!
Redline achieved !!!
 
Posts: 1429
Joined: 27 Jul 2007, 13:33
Location: Rīga/Smiltene

Re: snowbrd's BEAGLE

Postby snowbrd » 02 Apr 2015, 09:15

Kristaps wrote:Uz Poliju jādabon pārliecinošā gatavībā!

Par Poliju nezinu, izskatās, ja braukšu, tad ar balto hatchu :smt017

ps. mani māc šaubas vai arī nākošreiz galvas blīve izturēs, jo ja lielā vēl iepūtīs, tad pie 4k rpm vajadzētu būt pa 100zs vairāk tajā izdrukā :-D šķiet, ka kamēr nebūs kāda turbo sadalene, lai varētu samazināt spiedienu, tur nekas jaudīgs nesanāks.. :-k
Honda Accord CL9
Mitsubishi Evolution 8 MR
Honda Civic Shuttle Beagle 4WD 1996

Izstrādāju būvprojektus (rekonstrukcijas, renovācijas, jaunbūves utt.) PM
snowbrd
LHK biedrs
LHK biedrs
 
Posts: 1188
Joined: 29 Apr 2008, 16:51
Location: Cēsis/Rīga

Re: snowbrd's BEAGLE

Postby Edupuiks » 02 Apr 2015, 17:14

Blīve stock? 1.4bar tas jau pisec kāds spiediens. Bet nu palasīju, ka iekšas Tev tur nav stock. Tad jau pūt tik vēl :-D
Honda Accord CC7 2.0 '95

!!! pārdodu EJ6 detaļās !!!
User avatar
Edupuiks
LHK biedrs
LHK biedrs
 
Posts: 4245
Joined: 17 Sep 2007, 08:46
Location: Rīga, IĻĢUCIEMS <->Rīgas raj., Ropaži

Re: snowbrd's BEAGLE

Postby snowbrd » 03 Apr 2015, 10:27

Edupuiks wrote:Blīve stock? 1.4bar tas jau pisec kāds spiediens. Bet nu palasīju, ka iekšas Tev tur nav stock. Tad jau pūt tik vēl :-D


Jā, stock. Jārisina karstuma problēmas.
Honda Accord CL9
Mitsubishi Evolution 8 MR
Honda Civic Shuttle Beagle 4WD 1996

Izstrādāju būvprojektus (rekonstrukcijas, renovācijas, jaunbūves utt.) PM
snowbrd
LHK biedrs
LHK biedrs
 
Posts: 1188
Joined: 29 Apr 2008, 16:51
Location: Cēsis/Rīga

Re: snowbrd's BEAGLE

Postby DairiS » 03 Apr 2015, 11:06

snowbrd wrote:Jā, stock. Jārisina karstuma problēmas.


Man kaut kā neliekas pareizi CR 8 un kompresija 7 bar. Kartera ventilācijā arī bija šausmīga plūsma. Nevarētu būt ka virzuļgrupa laiž garām?
Par to turbo reiķināšanu, iespējams, ka aprēķins ir ok, vienīgi reālais ātrums uz pirmo turbīnu ir samērā mazs(dēļ tiem asajiem līkumiem) un rezultātā nākošās turbīnas ieejas ātrums ir vēl mazāks kā rezultātā dūmgāzes fiziski viņu nevar iegriezt.
On the seventh day God made the VTEC!!!
DairiS
-
-
 
Posts: 170
Joined: 06 Jul 2011, 11:39

Re: snowbrd's BEAGLE

Postby snowbrd » 03 Apr 2015, 16:54

DairiS wrote:
snowbrd wrote:Jā, stock. Jārisina karstuma problēmas.


Man kaut kā neliekas pareizi CR 8 un kompresija 7 bar. Kartera ventilācijā arī bija šausmīga plūsma. Nevarētu būt ka virzuļgrupa laiž garām?
Par to turbo reiķināšanu, iespējams, ka aprēķins ir ok, vienīgi reālais ātrums uz pirmo turbīnu ir samērā mazs(dēļ tiem asajiem līkumiem) un rezultātā nākošās turbīnas ieejas ātrums ir vēl mazāks kā rezultātā dūmgāzes fiziski viņu nevar iegriezt.


Nezinu cik vajadzētu būt, bet tā ir un visos vienādi. Nedomāju, ka visi gredzeni nav noblīvējušies :D

Mazā jau iegriezās labi un vnk lielai ar to ir par maz! Tie "asie līkumi" priekš turbo ir pīlnīgi poo, jo tur ir liels spiediens un gāzes ceļu atradīs jebkurā gadījumā..

Esmu 99% drošs, ka mazāka turbīne iegriezīsies reizē ar mazo - tā kā tam būtu jābūt!
Honda Accord CL9
Mitsubishi Evolution 8 MR
Honda Civic Shuttle Beagle 4WD 1996

Izstrādāju būvprojektus (rekonstrukcijas, renovācijas, jaunbūves utt.) PM
snowbrd
LHK biedrs
LHK biedrs
 
Posts: 1188
Joined: 29 Apr 2008, 16:51
Location: Cēsis/Rīga

Re: snowbrd's BEAGLE

Postby DairiS » 03 Apr 2015, 19:35

snowbrd wrote:Nezinu cik vajadzētu būt, bet tā ir un visos vienādi. Nedomāju, ka visi gredzeni nav noblīvējušies :D

Mazā jau iegriezās labi un vnk lielai ar to ir par maz! Tie "asie līkumi" priekš turbo ir pīlnīgi poo, jo tur ir liels spiediens un gāzes ceļu atradīs jebkurā gadījumā..

Esmu 99% drošs, ka mazāka turbīne iegriezīsies reizē ar mazo - tā kā tam būtu jābūt!


Neesmu lasījis visu topiku, bet ja tur iekšā nav agresīvas sadalenes tad kompresijai nevar būt mazāka par 8 bar, iespējams ir kaut ko zaudēt uz kalto virzuļu izplešanos (ja tādi tur ir ielikti), bet nejau gala rezultātu 7 bar. Iespējams ka kaut kas ar cilindru diametru. Tā kartera ventilācijas plūsma parāda tikai to ka tur ir daudz gāzu. Mūsu sacensību mašīnām arī ir izlaista atmosfērā un ne tuvu nav tāda plūsma.

Jā mazā iegriezās ļoti labi un līkne arī ir laba, iespējams, ka lielā ir paņemta vienkārši par lielu un tas tilpums viņu fiziski nevar iegriezt.

Tie "asie līkumi" priekš turbo ir pīlnīgi poo, jo tur ir liels spiediens un gāzes ceļu atradīs jebkurā gadījumā.. :shock: :shock: :shock: Kur paliek fizika?
Piemēram, gaisu aiztāsim ar šķidrumu. Ja mums sistēmā plūst ūdens kas griež turbīnu, vai spiediens ir tas kas to iegriež? Vai tomēr plūsma? To līkumu dēļ tur ir liels spiediens, un ja ir liels spiediens tad ātrums ir mazs. Mazais (relatīvi) ātrums iegriež mazo turbīnu, bet tālākais ātrums savukārt nespēj iegriezt lielo. Ja tā savukārt būs mazāka tad, iespējams, iegriezīs arī 2 turbīnu. Mainot turbīnas izmēru ir iespējams kompensēt mazo ātrumu uz 1. turbīnai.
On the seventh day God made the VTEC!!!
DairiS
-
-
 
Posts: 170
Joined: 06 Jul 2011, 11:39

Re: snowbrd's BEAGLE

Postby snowbrd » 03 Apr 2015, 21:35

Sadalenes pagaidām nav. Ja precīzi, tad spiediens visos bija ap 7.5 bar +-0.1 (Kaltie virzuļi ir ar zemāko pieejamo kompresijas pakāpi 8, var jau intereses pēc iemest kkādās excel tabulās parametrus un apskatīties cik tās dos ārā gala kompresiju)

Es jau saku, ka lielā ir pa lielu :-D
Okey tie līkumi varētu ietekmēt nedaudz gala jaudu, bet ne jau tā, ka turbīnu vispār nevar iegriezt! Par to vajag satraukties atmosfēras projektiem un single turbo projektiem, kur kolektori tiek rēķināti..

Par to kartera ventilāciju jāskatās kas tur ir, neesmu vēl neko salasījies un dzirdējis, ka kādam būtu problēmas ar to! Varbūt tapē, ka man vārstu vākā ir pārāk maza tā ventilācija, tapēc viss spiediens nāk no kartera jau pa bloka aizmuguri..
Honda Accord CL9
Mitsubishi Evolution 8 MR
Honda Civic Shuttle Beagle 4WD 1996

Izstrādāju būvprojektus (rekonstrukcijas, renovācijas, jaunbūves utt.) PM
snowbrd
LHK biedrs
LHK biedrs
 
Posts: 1188
Joined: 29 Apr 2008, 16:51
Location: Cēsis/Rīga

Re: snowbrd's BEAGLE

Postby dipo » 04 Apr 2015, 09:39

Kurā vietā jūs redzējāt vai nomērījāt to kartera ventilācijas plūsmu?
Accord Tourer '03 CM2 K24A3 LPG
Accord Tourer '03 CM2 K24A3 LPG
Civic Aerodeck '99 MC2 B18C4 LPG
Civic '01 EP1
Civic Shuttle RT4WD '93 EE4 D16Z2 LPG
Civic '94 EH9 D16Z6 LPG
Civic '90 ED6 D15B2 MPFI
User avatar
dipo
LHK biedrs
LHK biedrs
 
Posts: 650
Joined: 25 Sep 2011, 17:01
Location: Ogre - Rīga

Re: snowbrd's BEAGLE

Postby DairiS » 04 Apr 2015, 10:58

snowbrd wrote:Sadalenes pagaidām nav. Ja precīzi, tad spiediens visos bija ap 7.5 bar +-0.1 (Kaltie virzuļi ir ar zemāko pieejamo kompresijas pakāpi 8, var jau intereses pēc iemest kkādās excel tabulās parametrus un apskatīties cik tās dos ārā gala kompresiju)

Es jau saku, ka lielā ir pa lielu :-D
Okey tie līkumi varētu ietekmēt nedaudz gala jaudu, bet ne jau tā, ka turbīnu vispār nevar iegriezt! Par to vajag satraukties atmosfēras projektiem un single turbo projektiem, kur kolektori tiek rēķināti..

Par to kartera ventilāciju jāskatās kas tur ir, neesmu vēl neko salasījies un dzirdējis, ka kādam būtu problēmas ar to! Varbūt tapē, ka man vārstu vākā ir pārāk maza tā ventilācija, tapēc viss spiediens nāk no kartera jau pa bloka aizmuguri..



Ar to pakāpi un kompresiju sānāk tā, ka ja mēs paņemam ideālu hermētisku cilindru un virzuli ar kopējo tilpumu 10cm^3 tad ar virzuli izotermiski saspiežam tānī esošos 10cm^3 gāzes ar sākotnējo spiedienu, kas ir vienāds ar atmosfēras spiedienu, telpā ar 1 cm^3 tad iegūstam pakāpi 10:1 un rezultātā spiediens (kompresija) ir 10 bar. Parasti tas spiediens ir lielāks, jo cilindrs nekad neiztīrās, tad arī ieplūstošajam gaisam ir sava inerce un citi faktori. Mazāks viņš varētu būt dēļ virzuļgrupas un sadalenēm. Nezinu cik konkrēti zūd spiediens dēļ katltajiem virzuļiem aukstam motoram, bet mērot siltam teorētiski vajadzētu izslēgt virzuļu izplešanos. Par cik Tev bija 7.5 un 8:1 tad skatoties no tās plūsmas un spiediena cilindrā man liekas ka tur kaut kas nav tīrs. Iespējams ka turbiķiem kartera ventilācija arī ir lielāka, bet tikai cik daudz :D

Tie līkumi arī var ietekmēt to ka neiegriežās lielā. Gan atmosfēras gan turbo projektiem ir aprēķini tas gan, bet arī biturbo ir jārēķina.

dipo wrote:Kurā vietā jūs redzējāt vai nomērījāt to kartera ventilācijas plūsmu?


Es vienkārši tanī laikā snaikstījos gar stendu, bet tā laikam tas nekur citur nebija teikts
On the seventh day God made the VTEC!!!
DairiS
-
-
 
Posts: 170
Joined: 06 Jul 2011, 11:39

PreviousNext

Return to Civic&DelSol - EG / EJ / EH / EK / MA / MB / MC ('92-2000)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests

cron